Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Faller kursen til 5 så kommer jeg til å handle mye :slight_smile:

2 Likes

litt oppgang i dag, avtalen var ikke verdt så mye i første omgang. upfront ca 50 øre? Fin dag å selge litt pho på.

edit:Det er og blir gode partner-avtaler som kan gi denne et kraftig byks oppover biotech-style. Andre nyheter som f.eks økt salg gir trolig rolig oppgang.

husk dagens 5er er det same som 7.5 for litt over et halvt år siden. SB har fått en ganske annerledes risiko profil siden da… I mine øyne værre pga litt sane stormansgale prosjekt. At man kan nå til 5 er jeg temmelig sikker på dersom Stockholmsbørsen også sånn generelt sett kommer ned fra den Svenske Partyskyen de svever på. Eurpas Dyreste Børs?

Det var et latterlig godt kjøp på det tidspunktet. Glad jeg så og tok den muligheten. Vi kommer nok neppe ned dit igjen uten utsettelser av TWD eller hvis TWD skulle floppe. Jeg krysser fingrene for det første, men tviler.

Jeg synes de to siste meldingene ser bra ut og økte på den første av de to. For meg er det ikke logisk å trade seg ut av PHO når de har fått redusert risiko pga meldingen om SPA Phase 3 for Cevira, økt omsetning iflg kvartalstallene og nå en ny partneravtale som tydlig viser at omsetningen kommer til å fortsette å øke framover.

Handel i Pho:
13:06:03 42.30 24 250 PAS NMBR

Noen som gikk på en smell her? Eller er dette en mer-eller-mindre-off-market trade av noe slag? (Jeg er noob på dette, men synes det er rart med en såpass stor trade i en jafs).

Det jeg mente med at i dag var en fin dag å selge på går på likviditeten i aksjen og ikke om meldinga var dårlig eller ikke. Selv med market maker må man ofte gi litt rabatt i PHO hvis man skal selge litt.

2 Likes

Jeg tror også denne skal korrigere ned nå. Men det meste dras sikkert med ned i sluket samtidig. S&P 500 blir fakkelbærer for dette toget :slight_smile:

Kanskje jeg må få en ny hobby nå? Litt kjedelig å stirre på gullprisen for å si det sånn :slight_smile:

8 Likes

Oioioi, olja falt gjennom, i morgen er ose rød som nesen til klovnen.

1 Like

Åj åj bra jeg kastet kortene i dag på Olje Bull, selv om det ble med tap. Jeg skal ned i risiko nå :slight_smile:

1 Like

Kan være lurt å holde seg i aksjer med høy oms vertfall.
Sitte i jalla aksjer nå kan vise seg å være høy risiko

1 Like

kjøp bear!

Har en short på OMX Stockholm som har gått bra. Bear olje tør jeg ikke.

DA gutter har jeg tatt et fett bet på 3x Gear Bull…

Wish me luck :smiley:

1 Like

Bull på hva da? Obx?

Uansett, lykke til

1 Like

OSEBX … Se på indexen. -1.06 ved inngang sånn ca… I pluss nå…

Folk ser seg rundt… oi var ikke så ille likevel 620 før du vet ordet av det… Nå beginner det å ry inn penger… dere må ikke gå på Shorthauseriet folkens… Det fucker dere om og om igjen :wink:

1 Like

OSEBX

jeg traff greit forrige gang jeg spådde en krash, så får vi se om jeg treffer igjen nå! @holmes negative poster om OSEBX fikk meg til å ta en ny titt på TA og for å være ærlig er det veldig mye som ligner på den forrige korreksjonen!

Jeg har solgt alle aksjene mine i påvente av lysere dager :slight_smile:

4 Likes

Jeg er long i Unibet og Betsson. Regner med at folk bare gambler mer og mer i dårlige tider.

2 Likes

Norskbulls er enig med meg.

stop loss 611,22 - RT 601,40

Det morsomme er jo at nå blir Funcom litt interessant for de kan godt gå motstrøms dersom det kommer positive nyheter.

1 Like

Hoho er in the money på BULLen min …