Filleristing i Qec, spennende utvikling
Biotecene mine går mot plusstall igjen
Filleristing i Qec, spennende utvikling
Biotecene mine går mot plusstall igjen
Hvor meget skal man legge i kursmål på analyser ?
Tenker på Qec, pas med kr 9 og swe med 8,5 og kursen daler ned, på en sinnsykt høy oms som har vart i 4-5 dager fra Kursen gikk til 3,15 videre til 5,10 og opp til intratopp over 9kr på mandag, før det igår og idag er ned, og slutt på 6,12
Hva skal man gjøre da ?
Det er litt mindre enn hva eg hadde med meg fra lavt på 3 tallet, og solgte godt opp på 7 tallet, etter det har eg tradet med vekslende hell.
Tok først litt på 6,18 idag, og fylte på med litt mindre på 6,09 og overnatter med ca 20k, og sikkert søvn bare på ene øyet inatt
Men undrer meg litt over hva som skjer i aksjen og måten den beveger seg på siste dagene.
Hadde vert artig å fått en partner på plass i Jordan, da tenker eg kursen blir satt fart på
Får vi noen gang en reise igjen, som i 2008 og 10 ?
G5 (mobilspill) - en aksje vi burde fått med oss? Jeg har sett litt på den noen ganger, men aldri kjøpt dessverre.

jeg var ikke klar over den før jeg så en avstemning over mest populære spill aksje i sverige.kan dessverre ingenting om de.sjekket nettsiden deres men ble ikke veldig klok av det.
Tjener de penger på spillene sine da?
Ja de tjener godt med penger, så oppgangen har kommet samtidig med høyere inntekter.
De var med på et seminar som redeye hadde. Skulle se på de da men glemte det.
Olja døde, blir svart dress i morgen
CALGARY , Dec. 15, 2016 /CNW/ - Questerre Energy Corporation (“Questerre” or the “Company”) (TSX,OSE:QEC) reported today on the results from a recent joint venture well drilled directly offsetting its 100% owned seven sections in the Kakwa-Resthaven area.
http://sports.yahoo.com/news/questerre-reports-results-offsetting-kakwa-053000356.html
Hadde du 100 aksjer i songa har du nå 1
Leste nyheter etterpå:dizzy_face:
Har solgt litt men har fremdeles 8k aksjer.
Jeg har bare 4k 
Neste timen eller to blir spennende, for å si det mildt 
Håper qec kan karre seg forbi 6,8 som sluttkurs
Kastet Qec da 6,5 ikke holdt, nye lapper tatt i Qec
Virker som de er litt ute av fase?