Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Bare lurer:
Kunne vi klart å samle flere som allerede er på shareville i tekinvestor gruppen? https://www.shareville.no/grupper/tekinvestor-1352

:slight_smile:

2 Likes

Ble en snartur innom NOR på morgenen som endte med litt tap. Hadde tro på at den skulle videre oppover, tenkte da å bli værende, men det gikk skeis :frowning:

Kjøpte Iox idag, idag tidlig og en post senere på dag

2 Likes

Føler meg sykt smart: Kona ønsket seg ny klokket til Jul (vi forsøker å dempe dette julegreiene, jula er for barna…), vi så på Seiko blant annet, helt til far sjøl fant ut at: Pokker, hvorfor ikke Apple Watch, det må da være genialt, stilig dameklokke?
Joda, jeg bestilte, en i rustfritt stål med stållenke, stilig.
Tenkte i forbifarten: iphone blir det neste… (kona har Lumia…).

Så viser det seg at en visstnok MÅ ha iphone for å sette opp skiten, noen som har erfaring med iphone/apple watch? Jeg har iphone, så oppsett er ikke noe problem, men litt tullete hvis hun skal få melding om alle eposter, meldinger, påminnelser fra kalender osv osv
Håper det går an å skru av slikt. Hvis ikke blir det litt dyrere enn planlagt…(de starter på 3000 og oppover, jeg endte på drøyt 7000…pluss evt tlf… :open_mouth: )

Mulig jeg ikke har noe på tekinvestor å gjøre? :smile:

1 Like

Det er bare å trø til, hiv på en iPhone også :+1:

De passer fint sammen, bestemmer selv hva du vil ha melding om på klokken :stopwatch:

Du er vel fortsatt kvalifisert til å være med her på lik linje med oss andre :grinning:

1 Like

Helt ening, bare å trø til.
Ser på iphone nå.
Var litt ironisk, teknisk utdannelse osv, når en ser hva jeg spør om skulle en kanskje tro noe annet :smile:

Har en først startet med Apple produktene er vanskelig å velge annet. iMac, iPad, iPhone, iWatch, iPod, apple TV, og mer enn en av hver her i familien :grinning:

Sjekk SE, kraftig, smekker og mye for pengene :ok_hand:

Og den funker med Apple watch?
Sitter foran en fem år gammel 27" imac, har selv 6 plus osv så jeg vet hva Apple står for… :slight_smile:

Ja, gjør vel det med alle nyere, hadde 5s da jeg kjøpte iWatch. Gikk for SE da jeg trengte ny, synes de andre blir litt store. Har en iPad mini som er fantastisk når mobilen blir for liten, trenger skjelden iMac’en :blush:

1 Like

Så på 6S, nå blir det muligens SE, takk for tipset. Kona synes det er greit med mindre. Jeg har 6 plus og synes den har for liten skjerm, størrelsen er grei nok i lommen…

Bare hyggelig, lykke til!

Denne?

1 Like

Da får fruen til og med en bedre telefon enn deg, iPhone SE er så og si en iPhone 6S med annet karosseri.

Apple Watch er i utgangspunktet et fantastisk produkt, men må - på linje med telefonen - lades hver dag. Litt strevsomt, men en vanesak.

2 Likes

Ja, anbefaler mest mulig minne, men sjekk om kona heller vil ha den med gull eller rosa :+1:

1 Like

Hun valgte sort selv :slight_smile:

Burde sikkert holdt kjeft nå, men det er godt ment. Ligger den svarte i solen blir den enda varmere enn de som er lysere :sunny:

For sent. Hadde ikke hjulpet om du hadde sagt det før :slight_smile:
Er ikke så viktig.

1 Like

Det er en grunn til at Apple har market cap på 618 milliarder dollar.

3 Likes

Har hatt iphone på jobb i mange år, men har selv sagt at jeg er kjempefornøyd, men det er for dyrt…men det er noe annet når en kjøper til kona da…
Barna her i huset får ikke iphone!

2 Likes

Vurderer å dumpe min iPhone til fordel for Google Pixel

1 Like