Enig, Nel rundt 2kr var interessant,nå? Tålmodighetsprøve. Men kjøpe på 2 og være langsiktig?
Noen som ikke liker min nye avatar? 
No offence, men skal jeg være ærlig så er guy faux maske litt ut og wannabe… med mindre du faktisk er leet ano hacker da 
Ikke skift pga en sur kommentar fra meg da?
Jo… snufs… det skal jeg… 
In your face 
Ha ha! Morsomt
Dagens gåte: hvilken bank er dette?
Tips: ticker er skbn.
Nettbanken er dessverre utilgjengelig
Vi jobber med å rette feilen og blir glad hvis du forsøker igjen litt senere.
Trykk her for å prøve igjen.
Skandiabanken! 
Jeg synes lineær regresjon treffer ganske bra på toppene til tider. F.eks. på IOX:
Så, topp for denne gang på rundt 2,86 før den skuffer og faller tilbake?
Tja, om ikke tiden er inne for å overgå toppen fra i fjor over kr 3, ved hjelp av stigende oljepris og forventninger til utvikling i lisensene.
Det eg håper mest på nå, er at Apcl kan reagere godt oppigjen, før en Evt emisjon meldes.
Kommer det ett raid der, vil eg nok redusere litt.
Snitt
På ca 2,5
Løp og kjøp 
Kontrakter i hyard 3 dager på rad, bør være en betydelig oppside etterhvert som dei tikker inn
Hmmm dette forklarer kanskje hvorfor “site Manager at Havyard Ship Technology AS” kjøpte 155k aksjer 
Edit: Det frister å selge, har lenge vært veldig sell on news… Men tror ikke det blir å lønne seg idag, tror kjøpere regner som faen på kalkisen og skjønner etterhvert hvor mye kontrakten betyr? 
Der var gårsdagens oppgang i Nel borte…
Men faller den ned mot 2kr igjen…
Grattis med hyard, et er ikke inne, pga av manglende kontrakter.
Nå er jo status betydelig bedret, får se litt Ann
Takk, blir en hard gave til meg selv i jul dersom vi ikke ender under 8kr som vanlig 
Nå skulle jo byggingen starte i slutten av 2017, så ikke like god nyhet som først antatt. Får håpe de får noe å fylle dagene med før sommer.
Ordrebok på ca 1185m for 2017 og utover nå.