Hehe
Kanskje kaffe blir det neste. Her må det gjøres research
Kaffe derivat…? 
Kaffe s heter en fra SEB uten gearing
https://www.nordnet.no/mux/web/marknaden/aktiehemsidan/index.html?identifier=81821&marketid=11
Så bra. Kan jo være en spennende måte å variere porteføljen på
Sitter og knoter med et excel-skjema for å logge handler, men får det ikke som jeg vil. Noen som har ett de kunne tenke seg å dele? 
Satt akkurat å leste om kaffeselskaper 
Ser ut som ETF / ETN er veien å gå her. Fant en kaffeprodusent men det var et indisk selskap med en børskurs på 127 rupee og kursmål 136 rupee fra et meglerhus, så ikke allverdens oppside…
Car tilbake i Sevdr
Dobbel-topp? (Se sluttkurs man. 02.01. )
Vurderer en swingtrade i IOX i påvente av emiaksjene i PCIB på fredag.
Er det ikke en dobbeltopp i IOX også???
Sjekket selvfølgelig ikke chartet før jeg skrev det @Hocki
Jovisst. Men det er vel noen fundementale nyheter som kommer snart som kan skape forventningsrally? @Kronn ?
Er jo drilling nå, først en brønn på altair, bør være igang en av første dagene, eg håper på en tørr brønn der, at man da får mulighet til å laste før lla-47 resultat.
Tror man på treff, er det bare å kjøp/ hold som gjelder.
Eg tror ikke nødvendigvis at det blir en tørr brønn, men aksjen er jo sterkt tradet nå, så en negativ mld vil få stort utslag.
Blir det treff, så går nok aksjen, men eg er fortsatt av den mening at Interoil bør bruke muligheten til å hente kapital
Hvorfor forventer / håper du på tørr brønn på den første kontra den andre?
Må da være at kursen går ned, og så vil den øke igjen på forventning om at iox treffer på lla-47?
Edit: og da laster man når den er nede
Selv sitter jeg i IOX på inngang 8,88. Er usikker på om jeg skal sitte i påvente av første drill eller selge om den går opp igjen mot 9,50.
Eg forventer ikke tørr drilling, men eg håper, så man får lavere inngang i påvente forvetningsrally før res av lla-47.
Eg dreit meg ut på ett langsiktig bet, så for min del handler det nå kun om trading.
Mangen av klovnehauserene på HO nevner Ji bare drilling, men en vel sp stor trigget er økende produksjon på økende oljepris, og da igjen kunne leve av egenprodusert olje og være delfinansiert på leting etter mer.
Iox har stor mulighet til p doble dagens produksjon, bare der det allerede er produksjon
Kronn, hva tenker du om SEVDR om dagen?
Hva med å lage en egen tråd for Interoil / smallcap oil?
Ingen formening, ikkje lest meg godt opp.
2/4 rigger på kontrakt der den ene går ut i mai, bettet må være at dei får nye kontrakter på plass kjapt.
Liker at Car plukker, lite " frie " aksjer, aksjen gått mye på kort tid, er ett obs
Om noen gjør det, er det kanskje greit å lage en smal CAP tråd