Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Hadde håpet på Apcl billigere, går den nå, så blir det med meg igjen på stasjonen

Gjett hvor da:

Det oppstod dessverre en feil ved uthenting av menyen. Noen menypunkter kan være feil eller mangle.
Ustabilitet
Vi foretar en oppgradering av nettbanken akkurat nå, og derfor kan den dessverre oppleves som litt ustabil. Dersom du blir berørt av arbeidet, beklager vi selvsagt det og blir glad dersom du forsøker igjen litt senere.

Skandiabanken?

2 Likes

Hvem andre?

SKBN har verdens mest lojale kunder… hmmmm

1 Like

Skbn-traderen suger. Jeg skal bytte bare funcom-kjøret roer seg. Tør ikke sitte tre dager uten å kunne selge eller kjøpe nå

2 Likes

ESA nytt for Nom, trodde faktisk det var kjent for lang tid tilbake eg, at ESA avviste klagene

Det var denne eg blandet med :

1 Like

En liten kjendis på shareville

KOm opp på forsiden min. :smiley:

11 Likes

Det har jo roet seg ned nå, når jeg hadde 200% på tre måneder fikk jeg nye følgere hele tiden. :smiley:

3 Likes

http://www.paretosec.com/upload/files/Q4%202016%20Reporting%20Norway.pdf

Dato for Q4 rapportering for de som lurer :wink:

1 Like

Noen som kom seg inn i Grieg Seafood i dag? eller var det ikke interessant?

Hei hadde 1500 aksjer på kjøp til 71,5. Meldingen til Marine Harvest ødela den inngangen . Ble ikke flytta beklagelig vis… @Halling

2 Likes

Prøvde meg lå en Reno trade igår, det ble minus, idag kunne solgt med kffipenger i pluss

Edit : går INK retter frem til 31.01

Og alle har vel fått med seg min mislykka Funcom trade i dag (x2 ganger!!)

Nei, må holde meg til min swing trading strategi og holde meg unna daytrading. Var lærepenge nok for meg! :smile:

3 Likes

Trykker på like, men er ikke ond altså. Er ellers ikke veldig synd på deg, hva er vel noen titusener i tap for en som snart er millionær? :wink:
Blir spennende fremover. Jeg tenker muligens å sitte med 60-70k i Funcom, selv om det potensielt kan være galskap.
Men nå har jeg flere ben å stå på så alt står og faller ikke på Funcom.

1 Like

Det går helt fint. Har sparket meg selv hardt i hele dag, så nå er jeg ferdig. Det er ikke pengene som er greia for meg, men at jeg var så dum at jeg trodde jeg kunne outsmarte aksjen som hadde RSI på 93 :smiley: - spesielt når jeg selv skrev her på forumet i går at jeg mente den skulle korrigere ned i dag.

Men problemet mitt (er som du også skrev) at jeg klarer ikke å ha penger på konto som ikke er innvestert i noe. Samme om det går opp eller ned, de pengene råtner liksom når de bare står der.
Må finne noe nytt å putte dem i, hehe :stuck_out_tongue: Det blir litt obsession.

Sitter å leser meg opp på et selskap på Stockholm børsen nå :slight_smile:

2 Likes

Ja, folkens, i morgen trår Trump til som president. Blir spennende å se hvordan han skal styre landet i noen år fremover!

2 Likes

Ja, og jeg sitter selvsagt fullastet i aksjer. Som ved Brexit. Lærer aldri.

Gull som gjelder nå kanskje ? @holmes

Mitt skip er lastet med aksjer, så det sier vel hva jeg tror på. Men stock picking gjelder, og holde seg unna de mest hypete aksjene.

2 Likes

Mener du slike som Funcom Holmes? :wink: :wink:

3 Likes