Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Er det noen som vet om gode diskusjonsforum om aksjer i USA?

Fyttikatta at man ikke kunne noe om aksjer for noen år siden.

Tenke på hvor mye DRITT jeg brukte penger på i 2008-2011 før jeg fikk første kiden.

7 Likes

OK da forstår jeg, trodde du mente sånn lehman kræsj.

Det er jo vanskelig å spå, men så lenge indeks svinger seg oppover føles det greit å sitte med aksjer.

1 Like

Er det noen som eier aksjer eller har eid aksjer i Activision / Blizzard? Ser den har falt en del fra toppen men at inntjeningen er solid (!) - Solid sier jeg dere :slight_smile:

Hva gjør dere med boliglån ?
Eg betaler ned store avdrag både på bolig og fritidseiendom, men mangen betaler kun renter.
Hva gjør dere ?

Jeg har betalt ned masse ekstra på boliglånet siste årene, og vil fortsette med det i år også. Begynner å minke bra :slight_smile:

2 Likes

25 års avdragstid, ikke bundet rente, betaler en del ekstra.

1 Like

Bra, eg tenker at om eg er heldig og får en god helse i min pensjonisttilværelse, så skal ikke høy gjeld ødelegge for en fin tid med mye reising og annet gøy

Har flytende rente på deler av lån, menst andre del er bundet, noe eg gjorde litt for tidlig, men helt innenfor

Skrev det litt rotet når jeg blandet inn ATH. Var oppgangen og en eventuell korreksjon på den som var poenget :slight_smile:

Har en følelse om at det kan være verdt p ha Apcl i kikkerten, men bør obs på eniaksjer og garantert salg fra INT om den løfter seg

Se bare fra Far, eg tror dette kan trigge Apcl interessen :

SNE-5 starts drilling
 Drilling the SNE-5 well offshore Senegal started on Saturday 21 January, 2017.
 SNE-5 and SNE-6, to be drilled by the Stena DrillMAX, are located in the southern area of the SNE oil field. Oil flow and interference testing will evaluate the deliverability and connectivity of the SNE upper reservoir units.
 Information from these wells will further fine-tune the SNE development concept, which currently incorporates a phased development to capture the large and extensive resource base.

Qec

Rep emisjonen på plass

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=418407

1 Like

Betaler ned ganske så mye, om 20 år skal det ikke være en krone igjen å betale ned :slight_smile: Da er det pensjonstid og 7 gjeldfrie utleieleiligheter skal sikre pensjonstilværelsen min uansett :slight_smile: :slight_smile:

3 Likes

Qec under 5, venter litt, men mulig eg lemper ut om den blir seende tung ut, frykter som nevnt tidligere lavt 4

Andre som bruker SKBN og har kjøpt emi aksjer?
Ser ut til at emi aksjer blir lagt inn “gratis”, gjelder ihvertfall for Axa, har ikke oversikt i PCIB.

Hva var emisjonskursen i APCL og når er disse aksjene ute?

Emisjonen gikk på 2.50kr, husker ikke helt dato de er ute.

Eg er ute å køyre bil, men du finner alt her :

http://www.netfonds.no/quotes/releases.php?paper=APCL&days=&location=paper&exchange=OAX

Enn var 2,5 og det ble en passe vellykket emi, beløp som var hentet var i nederste rang av målet

De var ute 19/1 :slight_smile:

Takk for svar @Sunhome - @Moonman og @Kronn !

Og i dag en den 20% opp på høyt volum… Utenlandske kjøpere kommet på banen.