Er det noen som har noe dekning / kursmål på denne? Hva er de nærmeste triggerne? Hva er faremomentene på kort sikt? (er på jakt etter swing trade kandidater… )
Denne er ganske utfyllende: http://forum.hegnar.no/post.asp?id=21125333
Nærmeste triggere er farmout/farmdown/drilling Q2.
Risk er redusert nylig, ny president på plass i Gambia og emisjon gjennomført forrige uke.
Men det er jo Small Cap, høy risk er jo utgangspunktet.
Vil nok fly opp og ned nærmeste tiden uten melding, fått oppmerksomhet fra svensk small cap miljø m.fl. Mye trading akkurat nå 
Er nettopp derfor jeg kikker på denne. Lyst å gamble litt med siste rest av Funcom gevinsten 
Long portisen er fylt opp så disse pengene går heller til ren spekulativ gambling 
Edit: da er jeg aksjonær i denne også
Satser på å øke med 5k til om den faller ned under 3.30.
Denne har vært en tålmodighetsprøve så langt, men nå er det mye spennende på en gang! Jeg trader littegrann på denne(ikke mye siden jeg egentlig er særdeles dårlig til å trade
), har en pott på 20k som jeg leker meg med, resten står fast!
Det har vert mye tro, håp og kjærlighet i Apcl gjennom åra, eg har følgt tett over noen å nå, mye fine tråder på HO, men legg merke til at bortsett fra klipp og lim i fine tråder, så er det lite positivit fra selskapet.
Vel, det har vert mye fint, men ikke endelige resultat, eg mener det er høy risiko, samtidig som oppsiden med full klaff, er stor.
Har levd på hyppige, men små emisjoner.
Sitter på lisenser i Afrika med svært lovende data og nærhet til tidligere store funn
Kjøpte ikke mye her da,10k med snitt 3.29. Begynner litt forsiktig, klok av skade med gå inn tungt i aksjer jeg ikke kjenner til. Ganske fornøyd så langt kan man si - opp 2k på inngangen. Mulig jeg dobler beholdningen i morgen. Må se an ordrebildet. Likte ikke den store spreaden mellom kjøp / salg? Er den alltid på rundt 10 øre? 
10 øre er ikke unormalt, og vær obs på at volumet gjerne er lavt, idag var det jo veldig høyt volum til Apcl og være.
Tipper INT salg er emisjonsaksjer
Er volumet lavt? Er ikke dette en høy-risiko trading aksje? Jaja. Ser at teknisk så ser dette veldig bra ut. Vi får se hva kursen er på tors/fre. Mener den skal opp til 4 kr inneværende uke. Sluttrally i dag var veldig sterkt!
Freaking lol.
Myyyye trading i denne nå… Jeg gambler litt med halve potten min, tror tidligst på noen melding som endrer noe før lengre ute i Q1. Men vet jo aldri, kan jo være at den etablerer en ny bunn her oppe. Litt ubehagelig føler jeg, er i utgangspunktet long i denne.
Når selger man? Jeg prøvde gå ut med 1/2 parten på 3.80 men ombestemte meg. Ser ikke motstand før 4.00 kr og en på HO mener target 5.20 er innen rekkevidde??
RGTBjørn har truffet bra på TA, det skal han ha! Han skrev vel at hvis 4 settes, så er neste 6,7 
Jeg solgte litt på 3.79 i sted, men vanskelig akkurat nå.
Han er god på TA og kjenner selskapet godt da han er en av dei som har følgt med over lang tid
På jobben idag, kommer ikke på tekinvestor på kontoret med PC
Bytt jobb!
Vurderer å kaste ut lytteposten i QEC (10k aksjer) og kjøpe ytterligere 10k+ Funcom…
Er redd Qec kan bli tung en periode fremover, synd for dei som kjøpte mangen kroner dyrere.
Eg solgte litt igår, med tap, for p putte i Funcom, foreløpig ser det greit ut
@Sunhome - jeg vurderer å holde litt lengre enn planlagt i APCL. Selv om de ikke skal bore før i Q2 virker kursen for meg lav mtp. alle triggerne som er listet på HO tråden?
Prises jo til over 400millioner uten at det produseres eller at man vet om det faktisk inneholder olje, og om feltene i så fall er kommersielle.
Ikke sikkert prisingen er så feil, men at ved treff, så blir det vanvittig stigning, som vi har set i både Qec og Iox.
Det vil stadig børe emisjonsfare, inntil det foreligger avtaler som sikrer cash, les deg godt opp, og ikke se deg blind på HO skribentene som lover full IG grønne skoger.
Fluefiskeren på HO, sitter med meget god kunnskap, rett gjerne spørsmål til han, så får du gode og nøytrale svar