Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Tror det er noe som heter “aksjeligaen” som går hele året, ellers tror jeg netfonds har dette, der du kan også skape “gjesteportefølje” hvis ikke du er kunde der.

Ikke aksjerelatert men fyren er meget fornuftig og verdt å lytte til. Hender også han har meninger som gjelder aksjermarkedet 1800 norsk tid for de som lurer.

1 Like

Er nordnet et decent sted for belåning?(100-250k)
Har 150 ca inne på konto fra før. Og må være ganske fri på risiko. Noen som har erfaringer med dette? Regner med og måtte betale litt over 6% rente på nordnet.

Kan ikke klage i dag…

Ett minutt senere… :smile:

2 Likes

Synes ihvertfall de virker mer stabile enn Netfonds som ser ut som de endrer på maksimalt lånebeløp på en aksje helt i vildens sky.

1 Like

Ruller å går på det lille som står igjen hos nordnett :stuck_out_tongue:

2 Likes

Alltid gøy med stort volum når det går rett vei :sweat_smile:

5 Likes

Bra den

Når skal du få deg skikkelig meglerhus?

Litt dyr morro men i pluss nå.

Apcl beholdningen min har hatt det små greit noen dager, i morgen blir dei som røde moste tomater igjen, tror eg…huff, afrikabrev

1 Like

Hvor mange aksjer?

1 Like

Aksjeligaen starter opp etter Aksje NM, se http://e24.no/aksje-nm/aksjeligaen/konkurranseregler-for-aksje-nm-og-aksjeligaen/20043898

Ukesvinnere og totalvinner kåres. Ville vært kjekt om vi får realtime kurser som i Aksje NM i år.

Har du hatt realtime kurser?

Er rimelig ny her på forumet, men merker at jeg sliter med å få opp forumtrådene. Trykker på en, så kommer den scrollebaren opp på høyreside, men kommer ingen poster. Bruker forøvrig Chrome. Er det fordi tråden er superlang og det kreves enormt lang tid å laste inn poster? F.eks insider tråden tar evigheter å få opp.
Har aldri vært borti denne forum varianten før, så er ganske uvant alt sammen.

1 Like

Av og til henger de for meg også (men surfer oftest på mobil her). For å scrolle trykker du på feltet som viser hvor mange innlegg det er i en tråd, og du kan scrolle en tråd med tusenvis av innlegg på 1-2-3.

Edit: Dårlig forklart… :joy: Altså, jeg mente man kunne scrolle x antall poster uten at siden må loade for hvert klikk på scrollingen.

2 Likes

XX[quote=“Hocki, post:6116, topic:71, full:true”]
Har du hatt realtime kurser?
[/quote]
Ja, det er nytt av året, det har vel du også regner jeg med.
Over beholdningen står det Realtidskurser fra Oslo Børs aktivert
Det er vel kanskje ikke av samme oppdateringskvalitet som de som en abonnerer på via et tradingverktøy, men å leve med for et spill.

Blir galematias i morgen… :slight_smile:

(Mine aksjer er uthevet)

Tirsdag 28. februar:
Aega ASA
African Petroleum Corporation Ltd
AINMT Scandinavia Holdings AS
Aker ASA
Apptix ASA
Archer Limited
Arendals Fossekompani ASA
Asetek A/S
Axactor AB (publ)
BOA OCV AS
Boa Offshore AS
BOA SBL AS
BW Offshore Limited
Deep Sea Supply Plc
Eidesvik Offshore ASA
Farstad Shipping ASA
FLEX LNG LTD
Frontline Ltd.
Funcom N.V.
Golden Ocean Group Limited
Havyard Group ASA
Hiddn Solutions ASA
Höegh LNG Holdings Ltd 4
I.M. Skaugen SE
Incus Investor ASA
Insr Insurance Group ASA
Intex Resources ASA
Jinhui Shipping and Transport. Ltd
Kongsberg Automotive ASA
Multiconsult ASA
NEXT Biometrics Group ASA
Nordic Nanovector ASA
NTS ASA
Odfjell Drilling Ltd
Opera Software ASA
PCI Biotech Holding ASA
Questerre Energy Corporation
S.D. Standard Drilling Plc
Saga Tankers ASA
Scanship Holding ASA
Solon Eiendom ASA
Songa Bulk AS
Techstep ASA
Vistin Pharma ASA
Wentworth Resources Limited
Zalaris ASA

1 Like

Du glemte axa

Hei, jeg skal undersøke dette. Bruker også Chrome men har ikke sett det problemet. Takk for at du sa fra :smile:

@pdx: noe nytt ? :wink:

1 Like