Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Dette kan bli stygt!
Noen tanker rundt dette?

Brudd ut av triangel på nedsiden kan gi lave kurser.

Noen tanker rundt potensiell HS?
Volumet var vanskelig å tolke.

HS skal komme på slutten av en oppgang, har ikke zoomet ut, men fra utsnittet ditt ser det ikke slik ut

Er det en “regel” ? Kan ikke huske å ha lest det noen steder.

En hode-og-skuldre-formasjon er en toppformasjon som markerer slutten på en oppgangsperiode

http://www.investtech.com/main/market.php?CountryID=1&p=staticPage&fn=helpItem&tbReport=h_PatHsSell

1 Like

Ville satset på NRC, vi er noen tullinger hele gjengen, som ikkje kjøpte der i starten, vi burde jo forstått hvor det bar henn med gamle blom, da det ble omdannet til entreprenørselskapet det er blitt.
Blom, som senere ble til NRC, er forøvrig aksjen eg først lærte meg en god lekse, til en dyr pris😂

3 Likes

Takk, skal skumlese noen rapporter :slight_smile:

1 Like

Eller så kan man kjøpe svenske railcare (men annen eksponering ikke Norge)

Merk at aksjen har gått mye, jevnt og trutt, har hanket inn noen kontrakter, er vel fortsatt å regne som i startfasen.
Kjenner ikke detaljer eller regnskap, men tror dei er ferd med å bli en jernbanekjempe som er verdt å ha på watchlisten

Syntes det så veldig interessant ut, trenger å utvide long porteføljen som kan ligge å marinere seg i den nye oppjusterte skjermingsfradraget som kommer straks :stuck_out_tongue:

1 Like

Men vurder gjerne vei, i år blir det utbytte på 4kr🤑

Nytt fra veidekke leiren; direktør i industri, Øyvind Moen, går over til forretningsområde eiendom

2 Likes

Den e god. Burde fått med meg det!
For Europris er hodet høyeste kurs siden notering. Så det skulle da passe, selv om denne har hatt en tilsynelatende nedadgående/sidelengs utvikling.

1 Like

8 Likes

4 Likes

DN i dag:

4 Likes

Eg er i selebert selskap :

12 Likes

Da var Axa inne igjen i FA, husker ikke hvilken kurs de gikk inn og ut forrige gang.

2 Likes
2 Likes

Er det mulig å se meglerstatistikk i en spesifikk aksje, på en spesifikk dag, eller over en lengre periode?

Du kan bruke Netfonds for dagens data:
http://www.netfonds.no/quotes/paperbroker.php?paper=FUNCOM.OSE