Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Oi, Hårfagre! Nei, bli med oss i Google Chrome.
Mye bedre nettleser…! Den bruker litt mer ressurser av PCen, men er mye bedre.
Last den ned, og bruk som standardnettleser :slight_smile:

2 Likes

Gap opp i NattoPharma fra 8,95 til 10,10 og påfølgende topp rundt 12. Hva tenker dere om dette? Vil gapet fylles eller får vi videre oppgang?

lol?

Hva feiler folk?

Haha, fatfinger i natto, sikkert noen her som hugser min fjor eller to år siden, hugser ikke, skulle vertfall legge inn noen kjøp, trykket feil og og la inn kjøpe langt høyere enn eg skulle, og fikk self en del aksjer til alt for høy pris :joy::joy:

4 Likes

Hvis dere sjekker Natto-tråden, så hadde dere fått med dere at en av partnerne til Natto kjøper 560k aksjer til 12,50 stykket. Mao en mini-emisjon som løser et mulig cashflow-problem og synliggjør verdiene i Natto. De har også guidet H2-tallene og 2018-tallene, og jeg syntes ihvertfall det begynner å se bra ut.

3 Likes

Ja IE11 gir av en eller annen grunn bare hvit skjerm. Edge funker :slight_smile:

1 Like

Funker som fjell der ja :slight_smile:
Var akkurat inne på innstillinger for å fjerne skrivebordsvarsler, så la jeg merke til at man kan dempe andre brukere, er det sånn at man ikke ser innlegg eller kan motta meldinger o.l fra de man evt demper? Har heldigvis ikke behov for det da, la oss håpe forumet her fortsetter å være sånn at det ikke trengs :slight_smile:

Jeg tror du bare ikke får varsler om ting de gjør, innlegg vil fortsatt vises :slight_smile:

1 Like

Jeg har virkelig valgt noen supervolatile aksjer, og i dag var det litt ekstra volatilt.
image
image
image

2 Likes

Hehe Funcom med minst volatilitet i dag…!. jeg har også Next som beveger seg litt

2 Likes

Fristende men tror jeg står over.

1 Like

Tar det videre her jeg …
Har du vært på det selv, og hva “så” du i tilfelle?
Ser jævla fett ut, men tror liksom ikke jeg helt fatter alt. Om jeg har forstått det riktig, deltar du på en måte i filmen som en slags statist?

Har vært på flere, star wars, amy og dr strangelove.

Amy saken var den mesg absurde. Filmen var henmelig. Fikk bare oppmøtested og hva man skulle gå i. Plassen var en fiktiv klubb i camden i nabolaget hvor hun bodde. Stemninga var max low når filmen var ferdig max trykka. Så får lerretet opp. Orginal andet står på scenen og stemninga gikk i taket. Skal finne link til kortfilmen

Skal sies af alle venter på neste produksjon, de feirer 10år og lista ligger høyt!

Den mest absurde var dog Dr.Strangelove.

2 Likes

Jøss… Biotek får juling i dag folkens!

image

image

6 Likes

Yahoo Finance har tydeligvis stengt deler eller hele APIet sitt for finansdata. Dette kan gjøre at aksjekursene som vises på forsiden er feil til jeg finner en annen datakilde. :frowning:

Edit: skandinaviske aksjer bør fortsatt være ok

1 Like

De fleste av oss har vel tilgang på realtid, evt kan spørre her eller i chatten :slight_smile:

2 Likes

Jobber med porteføljefunksjonalitet, og der er kursene litt viktige å ha med :sweat_smile::wink:

5 Likes

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2017/11/Hedgefond-shortet-hele-Oslo-Boers-naa-slutter-sjefen