Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Jeg er positiv til både vr og toys-to-life, men det jeg er usikker på er hvor stor markedsandel Star vil få med sine satsninger. Jeg velger å heller bli positivt overrasket enn å ta det for gitt at de klarer å få noe særlig stort kakestykke av disse markedene. Men det vil tiden vise.

Jeg tror ikke titlene er det som vi diskuterer her? Der tror jeg mer de kan lykkes, men jeg snakket om hw delen

1 Like

Ser pen oppside i Nordic Semiconductor

http://m.hegnar.no/hegnar/article/240/analyser/artikkel563533/0/0

Så du tror alle fete titler bare kommer til Starvr? :slight_smile:

Mitt poeng er at starvr hw ikke kan antas å få en stor markedsandel (eller mer at jeg selv ikke tar det for gitt), men når jeg leser innlegget ditt forstår jeg at vi kanskje er enige om dette!

2 Likes

Dette er jeg 100% enig i.

Dette har jeg ingen tro på. No way at folk kommer til å ha flere VR sett hengende hjemme. Blir omtrent som å regne med at folk skulle ha en egen monitor for å betjene enkelte spill. Dette er bare noe du sier for å hause StarBreeze ? VR til Starbreeze bir too little too late slik jeg ser det.

Det tror jeg vi kan utelukke… Toget går nå i løpet av neste halvår om VR markedet, å komme luntende etter om et parr år tror jeg blir uhyre vanskelig.

Hva er cashburn i StarBreeze pr kvartal i disse dager?

Men cashburn er et ganske stort tall om jeg ikke husker feil?

Det har vært nevnt i Starbreeze-tråden. Det er kun de to siste kvartalene det har vært cash-burn.

1 Like

Hva med dette kvartal, neste kvartal og kvartalet etter der?