Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Apropos:

The most successful BTC investors are the ones who held through every dip and even had the courage to add more. While that approach works brilliantly on the way up, it is suicide on the way down. Those who were lucky enough to take profits near the top will be seduced into buying the dip so they can make even more money on the next bounce. Between riding prices down and reinvesting in the dips, most of the people who made money on the way up will give it all back on the way down. That’s the way every bubble ends and this one will be no different.

3 Likes

Jamen den skulle jo snu mye tidligere :frowning:

4 Likes

Har du fått gevinstsikret litt i nano nå over 80kr?

Vanskelig å sikre gevinst når man sitter med papirtap ? :sweat_smile:

2 Likes
  • Hei Kjære! Jeg kom hjem fra jobb og så er det noen fremmede i huset vårt som sier de har kjøpt det?!!
  • Eh ja, har jeg glemt å legge deg til på SMS varsel?
  • SMS varsel?
  • Jo, uansett huset gikk på stop loss tidligere i dag
  • HVOR SKAL VI BO?
  • Slapp av jeg kjøper tilbake så fort boligmarkedet kommer over i Stadie 2, eller det viser seg å være et falskt brudd ned. I mellomtiden skal jeg love deg at det er billigere å bo på hotell
14 Likes

Oversikt over hvor ny teknik har sine spill-investeringer:

image

2 Likes

Ser ut som porteføljen din @Alex? Du skulle kanskje bare hatt muligheten til å investere i Swedebank Robur? :stuck_out_tongue:

Jeg er inne i 5 av disse, har vært oppe i 6, men solgte meg ut av G5 Ent. Vektinga til ny teknik er ikke noe jeg ville ha valgt.

2 Likes

Synd de ikke har funcom i porteføljen

2 Likes

… men veldig interessant hvis de tar inn Funcom i porteføljen. Da tror jeg vi plutselig får se masse svensker i Funcom. :slight_smile:

2 Likes

For de ser jo Nordisk, og det er nok en grunn til at funcom har vært på to frierferder i Sverige.

2 Likes

Flott valp, morsom video! :joy:

2 Likes

Pen hode-skulder formasjon i Bitcoin, target ca 13000, er helt på vippen nå.
image

1 Like

Hvem her inne har spilt Uncharted 3 og 4, og kan si noe om det, er de bra?
Hørte de skulle være bra, mye likt Far Cry sa en kompis, og jeg digger Far Cry! Fra nr 3 og opp da, har FC 3, 4 og Primal. Liker 3 best. :slight_smile:

R.I.P. KrF

Krf? Hva skjer?

Venstre skal inn i regjering, mens KrF av stor sannsynlighet står igjen som det eneste støttepartiet. Om ikke Krf hiver seg på å blir med i regjering.

1 Like

Aha sånn sett. Er ikke akkurat Krf-fan her… spesielt ikke nå etter at de før valget lovte å stemme ja til utredning av sykehusstrukturen i Finnmark, så stemte de nei! Finnmarks største by og plassene rundt, 1/3-del av befolkningen har mellom 2 og 4 timer til sykehus…
De gangene veien ikke er stengt, noe den var 57 ganger forrige vinter, sist i juni (!)

2 Likes
2 Likes

Jaja, personlig stemmer jeg ikke KrF bare så det er sagt. Tror dagens utvikling trekker KrF lengre til den sosialistiske siden, noe som var mitt poeng. Uten at jeg personlig skal uttale meg alt for mye om politikk.

1 Like