Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

For meg er oppskriften på suppe; å blande religion og politikk.

1 Like

Den beste suppa e bestemorskokt laksesuppe av Altalaks :smiley::+1:

1 Like

Husk reker til fiskesuppe😀

1 Like

Trur ho har reker i ja. Men spiller ingen rolle, alle som smaker den digger den, sørfra eller nordfra. En dame godt oppi 80-årene trenger ikke oppskrift, den er i hodet :smiley:
"Æ tar ei klypa med sånn, en liten dært av det, og en go nævve med det" får du til svar når du spør om oppskriften :sweat_smile::+1:

4 Likes

Er det andre her som ser ski på TV? Er rævva å se på TV2, både kommentatorer, «eksperten» Lersveen som flekker brillene av intervjuobjektene, og ikke minst reklame.
Betaler lisensen med glede, ikke for at jeg er glad i utgifter, men jeg hater reklame, om det er på TV eller radio!:rage:

9 Likes

Andre , tålmodige, som fortsatt bruker SKBN? Jeg får ikke logget på app på iPhone, andre som sliter?

1 Like

Ja, har hatt problem siden åpning i dag. Nå kom jeg inn med Macen og Bank ID.

2 Likes

– På det såkalte Darknet omsettes alt dette i stor skala. Mens et tjenestenektangrep går for fra mellom 10 og 1000 dollar, får du et løsepengevirus fra 10 til 1800 dollar. Du trenger heller ikke være spesielt datakyndig for å ta disse programmene i bruk. Med et slikt potensial for inntjening sier det seg selv at vi vil se mer av det fremover, sier Heie.

Noen som har prøvd Nordea sin handelsløsning?

Stemmer det at det er gratis realtime og gratis realtime ordredybde?

Spot on :slight_smile:

Morsomt å treffe med litt TA. Trader ikke aktivt etter TA enda, får se om det kanskje blir litt mer etterhvert, hvis jeg får en ok treffprosent.

2 Likes

Å trade på magefølelse, kan også være ett alternativ til TA :nerd_face:

5 Likes

Jepp, TA er jo egentlig bare magefølelse satt i system. :slight_smile:

9 Likes

Egentlig ett meget godt utsagn :+1:

Jeg er ikke en HO baisser som har solgt og håper på bedre inngang hvis det er det du tror :wink:

Min TA i Nano er helt objektiv siden jeg ikke har noe fundamentalt syn (eller satt noen penger) på aksjen.

Et par friske øyne kanskje kan hjelpe den som har forelsket seg i aksjen og sitter all-in til å ta noen rasjonelle valg for å redusere risikoen. That’s all.

10 Likes

Joda. Jeg gjør det samme med en mindre post. Men jeg skriver når jeg kjøper og selger, som salg på fredag, kjøp igår.
Er nok av de som selger, for så å komme med dårlige skjulte «ja, nei nå kommer det til å falle» meldinger, med henvisninger både til ditt og datt.
Jeg ser forøvrig TA’n din, og er ikke uenig, bare så det er sagt også :+1:

2 Likes

Må si meg enig i at det ikke er HO-takter fra Holmes da, selv om man kan fleipe litt med hverandre :smiley: Han og andre her er dyktige å spå, altså TA, har sett det gang på gang at enkelte har sagt at nå er det en bra tid å ta gevinst, så går kursen en del ned etterpå.
Hadde jeg fulgt de gode rådene, ville jeg kunnet sitte med bra mye mer Nanoaksjer enn i dag! :slight_smile: Men, jeg sitter rolig og er langsiktig inne.
Tar litt gevinst når den er godt over 100 tenker jeg, resten får stå. :+1:

3 Likes

Neida, kan ikke si det er HO takter, absolutt ikke overhodet. Det var også ment som humor.
Jeg personlig tror du er en omsorgsperson hvis du bruker av fritiden din til å jobbe på blåkors.
Men i aksjemarkedet så er jeg kanskje blitt for(?) gammel til å tro på menneskers omsorg for fremmede folks sparepenger :laughing:

2 Likes

Admin: Apropos HO, hvordan er tilsilsiget av nye brukere her etter at Hegnar gjorde “sjakktrekket” (burde tegnet anførselstegnene enda større) å kjøre to forum synkront?

Vil du ha kontakt med vår Superadmin skriver du @pdx så er han på banen før du får klikket enter😊

4 Likes