@Christian
Hvis du går inn leser som jeg skrev, så ser du hva jeg mener. Hvis du samtidig ser på datoene han skrev, og hva som skjedde i etterkant, så stemmer det sjelden.
Å gjemme seg bak “jammen, lang nedadgående trend” holder ikke. Ser man enda lengre, fra ifjor sommer, så er det oppadgående hvis bunn ca mars 16 og august 16.
Gidder ikke gjøre dette til en diskusjon. Poenget er at (hvis du leser innleggene hans i nano tek tråden) han kun kommenterer “nå skal det ned”, også i det korte bildet (50ma) uten å kommentere når det stiger.
Mitt poeng 2 må da bli at jeg velger selv hvem jeg velger å høre på/lese innleggene til.
Poeng 2 er vel kanskje hovedpoenget 
Sagt på en annen måte: Den dagen det bryter opp igjennom taket, så ville jeg veddet en øl på at du ikke ville hørt det fra han. Det er basert på positive vs negative kommentarer teknisk om nano.
Til slutt, er ikke uenig i selve TAn. Vi er i taket. Ikke noe å si på det :+1: (Mistenker du kanskje tror jeg ikke er enig i TA
n. Det er feil. Det er bare at noen har en tendens til å komme frem på disse nivåer for å “passe på andres sparepenger” for å si det sånn) 
Jeg gjør motsatt. Jeg skriver når jeg tror det er positive tegn, som igår. Jeg skrev når det skjedde, hvor mye jeg handlet til hvilken pris, som et tegn på hva jeg mener. Om folk velger å høre på det eller ei, er opp til de. Ser du forskjellen?