Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Martin Shkreli “I’m the most hated man on the internet.”

Ajit Pai “Hold my beer.”

5 Likes

Ble inspirert når @MrColarGol ble insider og jeg tenkte på gamle barne-tv helter :sweat_smile:
https://youtu.be/Av16rToY-XE

2 Likes

Og for oss fra Finnmark var den her karen artig å følge med på :smiley:

https://youtu.be/2W2dYcJ6jqw

Se på kjeltringene a

3 Likes

Vi står fritt til å sende pressmelding om ditten og datten hvis vi mener innholdet er interessant og korrekt, sier Hansson til Finansavisen

Å bare flagge kjøp og ikke salg er jo heeelt innafor

Team Hansson kan du få billig av meg

3 Likes

Ja det ser sånn ut på børsen også :joy:

2 Likes

Herbjørn Hansson er jo kul da, null filter :smiley:

Han tar jo tydligvis å filtrerer bort salgsmeldingene sine :stuck_out_tongue:

4 Likes

Ja, som businessperson er han jo litt rar…

Solstråle:

Har i det siste hatt flere forskjellige ANC BT headset, men har endelig landet på et jeg er fornøyd med. Jeg var forøvrig veldig fornøyd med Bose QC 35, men likte støykanselleringa bedre enn lydkvaliteten.

Min nye favoritt er B&O Beoplay H9. Fantastisk lyd til trådløse hodetelefoner å være. Ikke den beste støykanselleringa i klassen, men lyden kan ingen gjøre noe med.

På tilbud hos Power og Elkjøp til 3490 i helgen. Verdt en titt!

1 Like

Hmmm, kjører billig Philips SH9850 (tror jeg) som Coop hadde på tilbud, ikke verdens beste komfort, men grei nok demping og lyd til korte flyturer og på spinningsykkelen når jeg er så flink at jeg gidder/orker det.
Kommer ikke på tale for meg å bruke 2-3000+ av familiens budsjett på hodetelefoner, men jeg hadde ikke sagt nei takk til feks Bose, de virka sykt komfortable, noe som jeg synes betyr nesten like mye som lyd og demping.
Men deilig med god lyd da😊

Vi har ikke felles økonomi og jeg har også sluttet med snus. Første belønning for å ha spart penger og helse ble nye hodetelefoner. Var ikke mange ukene uten snus før jeg kunne unne meg noe sånt.

4 Likes

Lurt på bruke pengene på god lyd ift snus/tobakk​:+1::grinning:
Har røyka selv, 3-4 pakker tobakk i uken…men det er lenge siden😊

3 Likes

I dag har jeg bakt julekake. Det tok noen timer, men det er absolutt verdt det

15 Likes

Muttern er skotsk, så for meg er dette julekake (ikke min kake/bilde):


Skal bakes 4-6 uker før jul og veier rundt 1,5 kg og varer gjerne til langt ute i januar.

8 Likes

Den så grom ut! Hvor i Skottland er hun fra? Flott land! Vært i Aberdeen, og biltur til Dundee. Nydelig land med trivelige folk!

1 Like