Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Uansett en hyggelig gjest fra Radforsk å omtale Tekinvestor. :grinning:

2 Likes

Takk for svar :slight_smile:
Jeg leste om at myrlid lastet opp i photocure, men når jeg sjekker han opp heri aksjonærlister finner jeg ingen photocure? hMmm

Ser du etter han som privatperson, eller er du kjent med holding selskapene hans ?

HAHA er igang å ser her ;D

1 Like

Yess slikt har man å gjøre i disse juletider :santa::christmas_tree:

begge deler

På kurs oversikten så står “mine aksjer” og bare spinner. Andre som har samme problem?

DNB oppsumerer og spår markedet 2018

1 Like

Funcom burde tydligvis ha laget et blockchain-spill. :stuck_out_tongue:

The company was “shifting its primary corporate focus towards the exploration of and investment in opportunities that leverage the benefits of blockchain technology,” the company said in a Thursday morning press release. “Emerging blockchain technologies are creating a fundamental paradigm shift across the global marketplace,” the company said.

The stock market loved the announcement. Trading opened Thursday morning more than 200 percent higher than Wednesday night’s closing price.

Forslag til nytt navn for Funcom:

IoT Renewable Energy Augmented Reality Blockchain.com

2 Likes

Årets grafiske skråblikk fra Holbergfondene

http://holbergfondene.no/assets/Holberggrafene/Holberggrafene-171222.pdf?utm_medium=email&utm_campaign=Holberggrafene&utm_content=Holberggrafene+CID_f278398e1b26a2c226901f2d4fe749ae&utm_source=Headlines%20Newsletters

1 Like

Jeg svarer deg her, siden det ikke har noe med PCIB å gjøre.

Jeg vil gjerne ha svar på de PCIB-relaterte spørsmålene. Diskusjonen mellom oss to har ihvertfall vært nyttig for min del. Håper du har fått noe ut av den også?

Jeg ba dere bare om å droppe videre diskusjon angående hvem som løy om hva, hvem som snakka dritt først og hvem som var urimelig. Det er fullstendig uinteressant. :wink:

5 Likes

I dag er det drekkedagsnatta. Vi feirer hjemme i år, med mat på bål, og litt øl og akevitt etterhvert

7 Likes

Tenkte dette var siste dag med krypto eventyret da jeg så denne: image

6 Likes

siste???

stokker du om giske-bokstavene står det jo rekyl i store bokstaver med pil opp (glem d)!

Det må være et sikkert tegn. pila (skjortekraven) peker til og med mot bitcoin.

10 Likes

Well played

Tekinvestor appen​:thinking::grinning:Den her dukka opp på mobilen. Men spør meg ikke om hvordan eller hvorfor. Men den FUNKER :+1:

2 Likes

Bookmark/shortcut som åpner en nettside i en browser blir kanskje i overkant å kalle en APP, eller? :stuck_out_tongue:

1 Like

15 Likes

Du mener Rekyl med stor D vel :stuck_out_tongue:

1 Like