Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Hvor finner man det gamle HO forumet?

Er nok bare et bokmerke :smile:

forum.hegnar.no

1 Like

når kjerringa gir jentungen på 2.5 år et pusle spill på 1000 biter av frozen.

sist jeg sjekket var det ikke et indisk geni barn vi har

11 Likes

Ville vært forsiktig med å spoile hva hun får da, sånn itilfelle hun skulle finne på å sjekke tekinvestor :wink:

2 Likes

det var en før juls gave.

-her, nå har du og jentungen noe å finne på.

finne på sier jeg, det er 1000 bitte små biter. å jeg klarer ikke å legge sammen sokke parene en gang :joy:

5 Likes

Kompisen til @Hakon er ute å gir sine anbefalinger nok en gang :slightly_smiling_face:

2 Likes

Fytti helvete. Han klysa der er faen meg ram på å være “etterpåklok”. Sikkert fordi han først har skjønt hva som skjer nå.

-Styrer unna vinneraksjene og kjøper taperne. -Har så dårlig prosent at Nordnet resetter porteføljen hans.

Kommer typ før sent til desserten og tråkker på folk som har gått på en smell.

Unnskyld alt av banneord men nå tok det kaka.

Tom Hauglund, du er en forbanna idiot og bør holde den jævla kjeften din lukket!

Hadde det ikke vært fordi det er btc så hadde jeg ropt strong buy!

4 Likes

Har du husket å sende han julehilsen på twitter da Hakon? Vi bør vel kanskje vurdere å nominere han til tittelen:Årets største nisse :santa: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Har egentlig gitt opp :frowning:

Lurer på hvilken fundamental analyse han har brukt til å komme til denne konklusjonen? Etterpåklokskap kanskje?

– Jeg er ikke overrasket, ettersom mange kom inn på altfor høye nivåer, kommenterer investeringsøkonom Tom Hauglund i Nordnet.

2 Likes

Tror heller jeg hadde tatt i mot tips om investering fra luigi på Shareville eller focuss og Aksjespesialist på HO enn han der :joy:

3 Likes

Det er slik jeg oppfatter uttalelsene hans. Kommer i etterkant å forteller at han ikke er overrasket at Bitcoin har rast, Funcom har fallt osv…

En investeringsøkonom som opptrer slik er jo bare tragikomisk å oppleve for oss som står på utsiden.

5 Likes

For dere som er sent ute med julepresanger, 24% på diverse lyd:

EDIT: Så må at rabatten trekkes fra i kassen😊

https://www.platekompaniet.no/pk/julekalender/?SNSubscribed=true&utm_source=SilverpopMailing&utm_medium=email&utm_campaign=Julekalender%2024%20(1)&utm_content=&spMailingID=12609801&spUserID=MTEzMjgyNzMwODEyS0&spJobID=1301954083&spReportId=MTMwMTk1NDA4MwS2

Jeg bestilte iPad til min kone på tirsdag hos Apple. Onsdag ettermiddag kom DHL Express med den på døra! Gratis frakt! Fantastisk service og sikker handel på nett!

10 Likes

På vei hjem fra koselig julefeiring på Vestlandet :slightly_smiling_face: :santa:

Slik så det ut på Haukelifjell i tett snødrev og stiv kuling ved 19.30 tida i kveld. En av de siste kolonnene som kom over. Ved 22.30 tiden ble det stengt. Godt å være hjemme igjen å klar for en ny børsdag :slightly_smiling_face:

9 Likes

Fytti det der er røft. Hadde ikke kjørt i dag uten at det sånn ca sto om livet. :slight_smile:

3 Likes

Så ut som en fin vinterdag med litt sneføyk i Finnmark :sweat_smile:
Har kjørt når man ikke så tuppen av bilpanseret i snerossene…
Håper du kom deg vel hjem! :slight_smile: Fortsatt god jul

5 Likes

Dere er nok vant til å kjøre under tøffere forhold enn de fleste her sørpå :slightly_smiling_face: Brøytestikkene står med ca.10m avstand her. Har du problemer med å se til neste så stenger de. Alt vel her :slightly_smiling_face:Takk det samme til deg @Oilimp

4 Likes

Finslig det der, bilen forran deg bruker jo kurrant med lys også. Kjørte. Ned fra fjellet igår på dagen. Hadde til tider ca null sikt :smiley:

2 Likes