Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Jaggu vant carlsen

2 Likes

Ja, han har spilt fatastisk i dag! Akkurat som en verdensmester, som han jo er! :trophy:

2 Likes

Tror det er noen Porsche 911 som og stiger i verdi. :star_struck:

1 Like

Dette var min guttedrøm, som jeg kjøpte i 1975. Ikke den beste investeringen jeg har hatt, men moro så lenge jeg hadde den. Nå regner jeg med at den er blitt mye bra spiker. :joy:

8 Likes

noen her som bruker etoro.com?

Kjenner noen som har brukt den, daarlig erfaring.

1 Like

hvorfor i alle dager er denne mannen ikke med i Tour de ski? :neutral_face:

1 Like

Ja, du kan så si. Forstå det den som kan. :disappointed_relieved:

1 Like

Jeg siterer igjen vårt kjære, henvandrede ikon Steve Jobs: “We may not be the first, but we’re gonna be the best”.

Apple er best uansett!! :joy::heart:️ Men det er jo min subjektive mening :smirk: Skal sette meg opp en 2- eller 3-skjerms tradestasjon på kontoret på en Mac Mini. MÅ jo ha en hel skjerm dedikert til BTC-kursen konstant :sweat_smile:

3 Likes

Det er nok bare ledelsen i skiforbundet som kan svare på det. Når de har tatt med løpere som er rundt 30 år som aldri har vært i nærheten av individuellt gull i VM eller OL. Da lurer jeg på hva de holder på med. De vet at Northug trenger tøffe konkurranser for å komme i best mulig form til OL. Den hadde han fått i WC og Tour de Ski. Ikke i smårenn hjemme her når de andre er opptatt med WC og Tour de Ski.

1 Like

Hjelper litt at Dollaren har gått “rett” vei også mens krona har gått i dass :wink:

1 Like

Hørtes ikke dumt ut, @WallStreet Det gjelder å ha oversikten!

Jeg har et barnebarn som spiller World of Warcraft med to skjermer. Nå har han visst kastet seg på aksjemarkedet og. Tror han har aksjer i Nvidia.

2 Likes

Jeg har og tenkt å kjøpe Mac Mini for å kunne benytte tastatur, mus og skjerm som jeg har på Windows PCen. Er du fornøyd med Mac Mini?

1 Like

Edit. Siden du nevner Steve Jobs @WallStreet, så passer det vel med et bilde av han?

3 Likes

Jeg elsker Mac mini :blush: Min er fra mid 2012, men funker dritbra med oppgradert RAM. Driver lett 3 skjermer :+1: Jeg så noen curved 27" fra Phillips på Elkjøp til 2495, lurer på om det blir disse, med mindre de har for liten radius, kjipt å sitte inne i en halvsirkel. I så tilfelle lager jeg meg et oppsett med flate skjermer på vegg. Og vinkler de to ytterste litt :wink:

Har en G4 PowerBook 2003, en MacBook Pro, Mac Mini og en iMac, alle i drift. iMac 27" knuser jo alle selvfølgelig, men den bruker jeg når jeg designer (i og med at jeg lever av design), de andre bruker jeg til trading, men jeg vil ha et tradingverktøy med 3 skjermer på Mini’en slik at det alltid står og surrer - lage det litt lekkert med LED bak skjermene og få litt go’stemnimg :joy::blush::+1:

Vi har også 3 iPhones og 4 iPad, Apple TV og Time Capsule i hus… Så jeg er vel en selverklært Apple-elsker. Aksjen er det vel heller ikke å si noe på :heart:️ Apple er rett og slett det eneste jeg gidder å bruke :laughing:

Da er det jo ikke noe å tenke på. Bare å få hjem i hus! Jeg har en MacBook Pro fra tidlig 2015, som jeg er kjempe fornøyd med. Vi har og 3 iPader og 2 iPhoner. Edit Apple TV hjemme og på hytten.

1 Like

Du bør vente litt, mener det skal komme ny Mini nå i 2018 :smirk: Skal sjekke.

1 Like

Jeg trodde alle oppdateringer kom på høsten fra Apple? Takk for info! Det er ingen hast, så den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!

1 Like

Har iMac 27 og den blir nok byttet i ny iMac 27 eller større når den er moden for utskifting, tror den er seks år nå…

2 Likes

Da blir det vel iMac Pro @Duogdu? Den er ser ut til å være ganske heftig og skulle vel tilfredstille de fleste behov?