Aner ikke, skal ikke bytte enda, surrer å går greit den gamle😊
Men 27 tommer er ikke for stort! Lurte på 21 tommer først, det hadde blitt lite.
Ja, den ene sønnen min har iMac 27" både hjemme og på jobb. Er veldig fornøyd med begge, så jeg tror den er mer enn god nok. Spørs selvfølgelig på konfigurasjonen.
Jeg kjøpte meg resident evil i dag for å spille det som virtual reality. Kom til et hus som jeg måtte gå inn I, da skrudde jeg av
Haha! Peace out
Godt nyttår folkens! #2018bull
Ingen trenger iMac Pro, med mindre du redigerer 4K i FCPX Hadde seff vært snasent, og jeg hadde trivdes med det på jobb når man kjører InDesign, Illustrator og Photoshop samtidig, men 64GB RAM og muskler under panseret som får en Lamborghini til å føle seg som en Lada
Nå går jeg og legger meg - opp tidlig med ungene! Feir 24:00 med måte!
Godt nyttår
Godt nyttår og takk for det gamle!
Godt nyttår peeps! Måtte 2018 bringe oss alle #uglyrich avkastning! In the words of Coolio: I’ll see you when you get there
year lvl up. Gratz.
Godt nyttår folkens, måtte 2018 bli et supert år, verdifullt både personlig og økonomisk.
Godt nytt år ønskes alle på tekinvestor!
Håper alle sammen får et godt 2018 både privat og på børsen
Håper 2018 byr på flere møljakalas og kaffeslaberas til alle dere tekinvestorer! =]
God nyttår boys and girls.
Godt nyttår til hele bunten her inne!
Håper på sinnsyk stigning i både Nano, Funcom, Targovax, Pcib, alle kryptoene, Apcl og alle andre selskaper folket her er inne!
Godt nyttår alle sammen!! Gleder meg til å se 2018 by på frustrasjon og eufori
Men aller mest:
• Task 1: Gjøre det bedre enn 2017
• Task 2: Ta bedre avgjørelser
#toothemoon

Hardt med nyttår, så vi kjører en liten poll!
- Skal Aldri drikke igjen
- Drekka mer!
0 stemmegivere
Var faktisk ingen drikking i går, kun en nyttårssigar, så barskapet er enda fullt!
Drekka mere!!
Fortsatt litt småforkjølet, så holdt meg unna flaska på nyttårsaften. Planlegger å ta igjen senere i år.