Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Er jo det jeg har praktisert i jula, en halv øl fram til 2 juledag. Og rolig nyttårsfeiring pga dårlig mage=fullt barskap :joy::joy:

1 Like

Dårlig mage pleier jeg å fikse med et lite glass Cognac, @Oilimp. Bør helst være Hennessy. Den gjør underverk, iallfall på diare. :joy:

3 Likes

Var på kino og såg Den 12. mann.
Absolutt verdt å få med seg. Når en så kan velge Luksussalen med 10-15 personer så blir det ikke dårligere.

2 Likes

Hei og godt nyttår alle sammen :slight_smile: tenke seg til at unger født i år 2000 kan kjøre bil gjør meg rimelig stresset… uten om det føler jeg meg gammel! Jaja…

Vet ikke hvor rutne deres tysk/hollansk er: Potentiale i Genmab 350-2.000%. Dette kan være den nye Apple.
Oversæt med google translate hvis du ikke kan hollands.

https://www.linkedin.com/pulse/het-deense-biotechaandeel-genmab-dkk-1030-flink-jan-willem-werker/

Men lurer litt på hvilke tanker folk har rundt genmab? Ser vi ikke har egen post på denne, men må vell være ytterst interessert?

Ville ikke dra bort på nyttårsfest med dårlig mage :joy:
I dag takker jeg bare Ragnar for en skikkelig nyttårsgave med 3 poeng :grin::+1:

1 Like

Kjørte i går så måtte bli den siste. Men jeg er uansett meget restriktiv med alkohol sammen med barn og ungdom, da holder det med en enhet eller to.

5 Likes

Me too… lenge siden jeg var dritings for å si det sånn. Ble en rolig kveld med to øl :smile:

5 Likes

Enig med deg og @Nocturne der!
Feira julen med onkelbarna, det ble kun en halv pils ene kvelden da.
Alkohol og unger hører ikke ilag, trust me.
Mye mer moro å feire jul med ungene, og se hvor glade de er for gavene (og hvor barnslig onkelen enda er å leke med :joy::+1:)

8 Likes

Enig, har nesten ikke drukket etter at jeg fikk barn - er liksom ikke så viktig lenger - og alltid greit å være kjørbar :slight_smile:

7 Likes

Greit å ha festen hjemme, slipper å kjøre da. Enig at det er greit å være restriktiv med drikke når det er barn til stedet. Heldigvis legger dem seg tidlig, og da skal champisen flyte :smiley:

Hver sin lyst, som vintapper’n sa. Han drakk mens de andre sloss :facepunch::blush:

2 Likes

I 2017 døde ingen passasjerer i ulykker på kommersielle jetfly.

Det er siiiiiiiiick.

11 Likes

I dag har jeg 1-års jubileum innen aksjehandel :slight_smile: Ble medlem i Tekinvestor en av de første dagene så det er jubileum her også denne uka! :slight_smile:
Et klokt valg, hadde jeg ikke funnet dette forumet så hadde nok garantert tallene mine for det året vært rimelig på minussiden! Fått mange gode råd her, og det å holde hodet kaldt og ikke handle på følelser er gode råd.
Gjorde jo en del sånne feil likevel, da jeg “visste bedre selv” av og til :joy:
men skadene ble begrenset i sum og tid pga mye bra lesestoff og linker herfra. Takk til @pdx og alle andre for et morsomt og lærerikt år, satser på at det neste året blir enda mer lærerikt og mye mer lukrativt :money_mouth_face::moneybag:

14 Likes

Gratulerer med 1-års jubileum, @Oilimp :star_struck:

3 Likes

I wish you peace and prosperity for the new year. But mostly prosperity. Lots and lots of Nano porsperity!!!

2 Likes

Thanks! :slight_smile:
@pdx jeg fant ikke ut på profilen min hvilken dato jeg først registrerte meg her inne, hvor finner jeg det?

1 Like

Gratulerer med jubileum! Om et par uker kan du feire Tekinvestor-jubileum også :slight_smile:
image

3 Likes

Ahaa, takk for det-det sto ikke på profilen når jeg meldte meg inn først.
Trodde det var tidligere… jaja er jo en hvit mann som “pusher 50” saaaakte men sikkert (43) så litt halvsvimmel i hukommelsen må man være! :joy: :+1:

5 Likes

@Nocturne har du en god løsning for skarpe kniver på kjøkken? Antar at du er den største gourmetkokken her, men andre som har forslag må gjerne komme med innspill😀.
Denne ser interessant ut, nesten for godt til å være sant:

https://www.kitchentime.no/no/p/profesjonell-knivsliper?gclid=CjwKCAiA-KzSBRAnEiwAkmQ153hMnzZ3eMRNQX3Pq6mkW5vkNrb_yBtdoR_V01pU8lPv7bbyp9d84BoCYqgQAvD_BwE

Hehe, trodde du snakket om oppbevaring nå men du mente sliping? Siden vi gikk til innkjøp av kniver fra Global har jeg aldri trengt å slipe knivene. Ekstremt god kvalitet :slight_smile:

2 Likes