Henger du disse på magnetlist?
Tror jeg prøver en slipper i første omgang. Må lese meg opp på kniver også😀
Jeg sverger til Chroma Type 301 Porsche som kjøkkenkniv, har faktisk kjøpt to av samme i tilfelle både jeg og kona lager mat sammen så populær er den. Har heller ikke trengt å slipes, men planen er vel å levere inn til en profesjonell sliper hvis det trengs, det er jo et håndverk om ikke en kunstform å slipe kniver.
Et tips er uansett å tørke knivene med en gang etter at de er vasket så holder de seg skarpe lengere.
Hadde magnetlist men det var noe med å ha kniver hengende så synlig … ligger i en knivkurv nå
Kjøpte noen helt vanlige kniver, har slipt den ene for første gang etter 10 år. Brukte en sliper fra Ikea, tok 2 minutter og tilnærmet null innsats.
Ja har man vanlige kniver er det en god løsning
Er det ikke lov å handle amerikanske ETF`er lengre? o_O
Betryggende:
Snart begynner de å skryte av penisstørerlser. I called it first
Må være forferdelig å være amerikaner! Direkt pinlig.
Dette er noe som påvirker en hel del flere selskap enn NANO, så tok samtalen med hit på småprat. Men føles som det er flere endringer til å gangne de stores knaing av de små om dagen på børs. Er det flere slike momenter i gjerdet på tur? Er det noe vi kan og/eller bør gjøre til svar?
Noen som vet hvorfor det er blitt tre-fire desimaler på aksjekursene…??
Ja, det er implementering av MiFID II som påvirker tick size.
Takk for svar, blir bare forvirret av alle desimalene, men funker sikkert bra for robothandel…
MIFIDII kaos, implementering av nye lovverk er ikke enkelt!
Får håpe dette ikke treffer Norge.
Det var nå bra latterlig da
Er det noen som bruker sbanken? Jeg bruker den fortatt, men sliter veldig med tjenesten i dag. Jeg for ikke opp rt-kurser, og sliter med å se ordreboka og alt annen på aksjesidene faktisk. Har noen av dere tilsvarende problemer? Jeg sitter på mobil.
Samme helvete her også, både i går ettermiddag og ved åpning i dag!!!
Er det nå jeg skal nevne at jeg de siste fire årene aldri har hatt problemer med Netfonds?
Bruker Sbanken. Kommer ikke inn på aksjehandel nå. Lett irriterende.