Litt surt at jeg ikke dunka inn noen kjøp på VW i dag tidlig.
Mitt fete USD bet er endelig tilbake i vater… NÅ, skal det snart sopes inn peng…!!! Come on, la oss ta en tur til 8.50 !!!
Dnb kom med target på Hex forge uke, kr 22.
Idag meldte hex om avtaler i Saudi, ser ikke bort fra at det kommer oppjusterte kursmål etterhvert.
Samtidig har Hex sine utfordringer kort sikt
Volkswagen lederen trakk seg nå. Juhuu!
Andre som sysler med Rec her ?
Solgte litt igjen idag, om det ikke kommer avtale mellom Kina og USA nå, da kan Rec være risiko.
Kommer avtalen, så blir det bra
Det har skjedd så mye siste at jeg ser på betaling som en selvfølge, og at det meldes innen ett par uker. Ellers hadde jeg ikke hatt penger der nå. Jeg har mye å gå på før jeg taper noe her, da jeg kom med på første opptur, jeg er sikker på dette fortsetter, men markedet har all grunn til å være skeptisk, mtp “gjengen” i kurdistan…
Ingen problem med å dele din begeistring for aksjen, skulle bare ønske at eg kjøpte da du gjorde.
Ellers er Qec ett selskap eg synst er av interesse.
Qec har hatt en dalende kurs, men dei har altså strupt ned produksjon i påvente av høyere priser, tror det er ett ok selskap.
Har vert ett par innside kjøp senere tid, til høyere pris en dagens kurs
Oljeprisen må stabilisere seg på ett høyere nivå, ellers blir det trist fremoverfor mangen.
Jeg kjøpte Rec tidligere. Største tabben jeg har gjort unntatt Northland Resources. Ikke det at tapet ble nevneverdig i kroner og øre, men det gikk imot alt jeg tror på. Sjekket ikke èn eneste ting før jeg kjøpte. Kun basert på TA. Har laget meg en regel om at jeg minst må besøke hjemmesiden til et selskap før jeg kjøper hehe
Volkswagen ble et godt kjøp for de som kjøpte på nyheten. Jeg jobbet så hadde ikke sjangs.
8.29 NOK for USD… Jeg venter
Nå har jeg godfølelsen
Ingen grunn til ikke å ta seg noen lodd i Af
ØMF Holding AS, nærstående til styreformann i AF
Gruppen ASA og ØMF Holding AS, Tore Thorstensen,
kjøpte 185.000 aksjer i AF Gruppen ASA den 23.
september 2015 til kurs 108,50 kr per aksje.
Holder mine USD… Jeg ventar i spenning
Nå ser det litt ut som dollaren tar fart igjen
Krona svekker seg nok også i dag siden de satte ned renta.
Gratulerer med denne traden og is i magen
Der hadde du flaks Gordon! Reddet av rentekuttet…
Casher du inn nå da, eller tenker du se hvor høy denne all time high/low kursen blir??
Gratulerer gordon. Jeg sa jo til deg at du ville tjene på å ikke selge på fallet. Nå er du i pluss og det var kjekt! Husk å benytt anledningen til å ta gevinst.
Skulle kjøpt nsg i går…
Det komisk er at @Gordon veddet på riktig ting (at dollaren skulle styrke seg mot kronen), men han tok veddemålet fordi han trodde USA skulle sette opp renten. Noe som ikke skjedde.
Du skal berømmes for din evne til å glede seg på andres vegne.
Det sagt så har jeg tjent ~150 000 NOK nå… Om jeg tør vente på denne opp mot 8.50 så nærmer vi oss 300 000… Hmmm… sitter urolig nå, må være på hugget