Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ja, enig med det, mye moral. De sliter litt når de må legge seg på en PG13 rating.

I helvete? Skjærsilden? :imp::joy:

Lol. Du er ikke fan?

Vet ikke, har ikke sett den.
Har bare fått det for meg at det er noe ala Babylon 5, altså ikke akkurat øverste hylle? :sweat_smile:
Kanskje bra for spesielt interesserte, eller kanskje en veldig bra serie for alt jeg vet, bare litt dårlig søndagshumor herfra :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Funcom ned på 3dje plass? :cry:

image

Da er det kanskje nå den tar av :rocket:

5 Likes

LOL… Noen utdrag fra artikkelen:

“Telia først i Norge med abonnement hvor du kan surfe så mye du vil.”
“Frem til nå har Chilimobil tilbudt et abonnement med noe de påstår er «fri bruk», men det er i realiteten begrenset oppover til 1000 GB i måneden.”
“Telia X legger ingen begrensninger på brukerne når det gjelder hvordan data benyttes, og det er fullt tillatt å dele data med venner og familie eller å bruke mobilabonnementet i bredbåndsruteren.
– Telia X er et fri-abonnement laget slik et fri-abonnement skal være: Alt er lov, sier Kjersti Jamne, leder for privatmarkedet i Telia”
“Hvis bruken overgår 40 GB i måneden, reduseres imidlertid hastigheten til tre Mbits i sekundet.”

Alt er lov, endelig er det fri bruk, men denne gang er det kun 40Gb i måneden… Er det femte eller sjette selskapet som prøver seg på at dette er fri bruk ?? Fatter det ikke :smiley:

6 Likes

Jævlig lite kritisk journalistikk det der…
Fikk bakoversveis når jeg leste om 40gb grensen
Det er jo svært lite for de som faktisk bruker skikkelig med data.
Så mener de at 3mb er bra nok for vanlig bruk.
Fridata kundene er vel per definisjon for unormalt bruk…!
Heldigvis har jeg ikke behov for så mye
12 gb er plenti for meg.

Skjer dette ofte?? Dommerne bare aviser blankt det juryen mener.

I 5,7% av tilfellene visstnok :slight_smile:

2 Likes

@Oilimp Babylon5 er jo knallbra, hva er det du snakker om? :rofl:
Men seriøst, den er bra, du må bare se litt bort fra den nå utdaterte Amiga grafikken, story er veldig bra :sweat_smile:

1 Like

Hele juryordningen er jo også da i ferd med å fjernes da.

1 Like

Gikk som jeg spådde, frifunnet for delen som gjaldt innførsel av narkotika, men skyldig i korrupsjon.
Hvordan de såkalte fagdommerne mener det er bevist utover en hver tvil at Eirik Jensen er skyldig, det er et mysterium for meg.

Er det kravet for å bli dømt i Norge?

Hvem skal man røste på i valget for å få muligheten til å forvalte sin egne penger, MVH.

4 Likes

:open_mouth:

40 gb lite? Jeg sliter med å bruke opp mine 2gb lol

:pleading_face::pray:

4 Likes

De som kjøper Fridata gjør jo det fordi de streamer youtube, spotify osv hele dagene og tydeligvis ikke har tilgang til Wifi.
Har ikke nærheten det forbruket selv, men leste litt om det når de begynte klage på Chili. Da så jeg hvilket behov noen har.

Saken da handler om en som hadde brukt noe sånt som 20gb på en dag. Og d hadde Chili reagert. Han hadde gjenopprettet alt innholdet på mobilen uten å bruke Wifi, så da ble de store mengder :joy:

“Når du har benyttet 5 GB på én dag, fyller du enkelt på med 3 GB via SMS. Kunden kan fylle på ubegrenset antall ganger uten at det koster noe ekstra.”

Ser nå at de ordnet det slik.

Her er en bedre sak som viser de gode og dårlige sidene.

Sier ikke at Chili er perfekt da, det har vært mye rot og de har fått mye klager. Men der kan man i hvert fall streame svært mye med høy fart.
40 GB brukes jævlig raskt opp om man faktisk er på Netflix og YouTube regelmessig. Og da med høy kvalitet ofc. I linken ovenfor snakkes det om at man ikke får kjørt HD på Netflix når man har brukt opp 40 GB med telia og har redusert fart.

Sterkt å lese… :disappointed_relieved:

1 Like

8 Likes