Ok jeg husker ikke nøyaktig hva som stod heller, men jeg bare ville påpeke det. IQ blir garantert påvirket av både arv og miljø. Vi er jo alle samme rase da. Det var mange menneskeraser for millioner av år siden. Nå er det bare 1 igjen. Slik ser jeg på det.
Temaet kommer stort sett opp pga innvandring fra forskjellige nasjoner. I de nasjonene finnes det folk med forskjellige kulturer i fra hele skalaen. Noen av de liker jeg og noen av de er jeg sterkt i mot. Kan ikke skjære alle over en kam for det. Men innvandring er et minusregnestykke for Norge. Derfor vil jeg kontrollere innvandringen. Hadde innvandring til Norge lønt seg hadde jeg vært for. Og noen innvandrere lønner seg i dag for samfunnet. De er jeg helt for. Andre typer innvandrere lønner seg ikke for oss. Da må den typen begrenses.
Samtidig skal vi ta i mot flyktninger fra krig. Der kan jeg være for at vi sier at vi tar den samme percapita som snittet i EU. Arbeidsinnvandring fra Polen og snart Bulgaria og Romania samt India er jeg sterkt imot så lenge det går arbeidsledige sveisere og ingeniører i Norge. Skal vi skattebetalere brøfø Norske kapable arbeidsledige fordi noen styrtrike kapitalister skal importere arbeidere til en lavere kostnad fra andre land?