hmm første gang jeg prøver coop bacon (er merke hore) må si det var godkjent
Har aldri opplevd å ikke godkjenne bacon.
Holder meg til gilde eller det gule svenske greiene jeg ikke husker hva heter men da kan jeg kjøpe coop også da
Det beste baconet jeg har smakt er finsk bacon, har du mulighet til å kjøpe det så vil du nok ikke angre!
Problemet er ikke at Rødt mener at visse tjenester skal være statlige, eller at man skal ha en viss regulering av markedet, det kan jeg godt stille meg bak, men de ønsker å avskaffe “kapitalismen” som system. Det skal være en fredelig og demokratisk “sosialistisk revolusjon”, men likefullt en svært drastisk omlegging av samfunnet.
Når det er sagt er det mye bra politikk når man ser på enkeltsaker.
Ja, de har enkelt saker , men kikker du på prinsipp programmet til demokratene vill du også finne enkeltsaker der som er meget fornuftig skulle ønske man kunne hylle plukke seg et parti hehe
Kan noen verifisere denne? Verdens største batteri fra tesla, fucka opp når det gjaldt…!?
http://oljekrisa.no/Flatt%20batteri%20i%20Australia%20feb%202019.htm
Litt rar artikkel. Batteriet i Australia er jo ikke laget for å være eneste strømkilde i lengre perioden. Om jeg husker riktig er målet kun å ta unna dipper og sørge for mer stabil strømtilførsel.
Nei jeg vet ikke. Men tre timer med 1% av totalbehovet er jo sørgelig greier da hvis det stemmer…
Tørrsaltet fra Finsbråthen er bra, men best et eldhusrøykt fra VossaKjøtt!
Men @anon21766851, jeg har faktisk vært med på å underkjenne bacon. En kamerat fikk det for seg en periode at brunsvidd bacon var det samme som sprøstekt, ble aldri bra. Men råvaren var ok, bare mannen bak spakene som skjendet maten.
Skogsbacon har jeg “brent” meg på
Smaken er bra, men de tykke, seige skivene, why?
Hvis du får seigt skogsbacon, så steker du det feil
Er bare en godkjent måte å steke bacon på, i stekeovn . Viktig! Faen for noen folk som steker bacon i panne. Minner meg om meg selv for 2 år siden
Ikke egentlig, man må jo se på hva formålet med batteriet er.
Og det er jo ikke å være en nødbank for hele delstaten, men sørge for stabil og jevn levernase. Siden vindmøllene sin produksjon varierer fra sekund til sekund.
The power of the big battery is misunderstood Australia’s electrical grid needs constant tweaking in order to keep everything humming along at the required frequency — a tight band around 50 Hertz. Tesla’s battery just happens to be registered to provide these “frequency control ancillary services” or FCAS.
Hvorfor skal en som har tjent en milliard skattes hardere enn meg som har tjent en million? Det er helt på jordet.
Lokk heller big money hjem med 25 prosent flat skatt fra 600k til uendelig.
Jeg sitter forresten i styret i barnehagen. I år går vi en million i minus pga det offentlige sin omveltning av støtteordninger
Må bare legge inn en liten protest her… Ja, stekeovn er praktisk, men det er alikevel noe med teksturen og kvaliteten jeg ikke liker med ovnsbakt bacon.
herregud, det sier seg selv da… og ikke prøv å legge deg opp en familie formue heller, den skal vi ta…
https://rødt.no/skatt
Er det tilfeldig at vi snakker om bacon nå eller har det foregått en slags overgang fra innvandrere til muslimer og så bacon? Bare lurer på hvor mye jeg skal investere i diskusjonen…
2 sider av samme sak? en bacon spisende muslim er en god integrert muslim?