Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Rapporten FRP bestilte bruker vel 10-15timer i uken om jeg husker riktig.

2 Likes

Bra leder av Hegnar: https://www.hegnar.no/Nyheter/Politikk/2019/02/Hegnar-Kvinnemaset-til-Hadia-Tajik

Ikke så lenge siden Hegnar hadde denne: https://www.hegnar.no/Nyheter/Naeringsliv/2017/07/Mannlige-advokater-presterer-best

Menn yter jevnt over mye bedre enn kvinner i alle kompetitive yrker. Selvsagt er det slike små ekstra resultater som betyr alt eller ingenting for firmaene. Det er ofte marginale forskjeller i prestasjon som gir stor utslag på resultatene (Paretofordelt etc.). I tillegg må man regne inn alle kostnadene til diverse permisjoner og velferdsgoder som også menn indirekte betaler for. I tillegg så gjør selvsagt all kvoteringen at mange menn ikke får brukt evnene sine. Lurer på hvor mye den aktive mannsdiskrimineringen koster samfunnet i form av GDP vekst og ikke minst psykologisk. Her vil jeg gjerne ha noe skikkelig kjønnsforskning. I mellomtiden så får jeg filosofere over om søpla blir tømt i morgen fordi det er for lav kvinnerepresentasjon blant søppeltømmerne.

6 Likes

Da er propagandaen startet slik at folk skal få sympati med IS konene… som forlot fæle vesten til fordel for det fantastiske kalifatet…
Blir kvalm ass.

12 Likes

Statistikken som er feil? eller rykker politiet ut til episoder som ikke registereres?

5 Likes

Politiet har en agenda?

Politiet sluttet å registere lovbrudd begått med kniv i 2015 pga en lovendring.

Ble omtalt på Dagrevyen forrige søndag.

1 Like

Statsborgerskap eller ikke, sånt søppel må Norge bare nekte å hente tilbake!
Kan ikke tro at en gang @holmes mener vi må slippe de inn hit?

3 Likes

Tror aldri SSB har publisert det om 1 time.
Om jeg husker rett var det Kjetil Rolness selv som gravde det frem i datamaterialetet deres.
Så det har heller ingenting med FRP å gjøre.

https://www.rolness.no/tallene-ssb-ikke-gir-oss/

1 Like

Hva mener du man skal gjøre hvis en etnisk norsk dame blir IS brud?

1 Like

Quisling ble skutt… just saying

Treholt fikk 20år , så mellom der en plass?

5 Likes

Ta en IQ test / oppnevne verge

3 Likes
1 Like

Hvis jeg lanserer en teori om at hjemvendte svenske IS bruder sitter på en tønne med Cyanid nå, hvor mye på viddene tror du jeg er? :smile:

DN kan si det noen ganger:

Han ville bli statsminister i Norge, men endte som selfiekonge på Bar Vulkan.

Ikke heeeelt bra risk/reward på det barbesøket :stuck_out_tongue:

2 Likes

Long hjemmekos, short barselfie

2 Likes

Slle som føler de har 2 timer å kaste bort i livet burde dra å se Roald Amundsen… fy for en dritt film

Det minner litt om en sånn fyr som drev å plagde politi og myndigheter i en liten bygd i Norge.
han var sterkt inspirert av “freemen” greiene i usa.

Retten erklærte han mentalt tilbakestående og ga han verge. som styrer mesteparten av livet hans… :stuck_out_tongue:
Jeg tror ikke han var såå tilbakestående. Men problemet ble løst :smiley:

3 Likes
6 Likes

Rimelig stygt opplegg, Giske blir fratett muligheten for et verv basert på en film som ikke viser det haterene sier den viser.

Tror ikke AP gjør det veldig bra til neste valg for å si det slik.

6 Likes

Så tv2 nyhetene igår var veldig fokusert på at Giske ikke svarte på om han hadde tillit til Støre. Synes det var høflig gjort av Giske å unnlate å svare på det. Selvfølgelig har han ikke tillit til han etter alt rabaldret.
Støre sa jo rett ut at han ikke hadde tillit til Giske, men det er det ingen som bryr seg om.

3 Likes