Dette er vel pga fattigdom. Øk barnetrygden så går det nok bra
Flott reklame som dukket opp på skjermen min
For eller imot vindkraft;
Problemstilling; 170 Twh skal erstattes
For: Vindkraft er mest tilgjengelig og konkurransedyktig av fornybar energi.
Mot: Vi må ta vare på natur og biologisk mangfold som vindkraft på land setter i fare.
Konklusjonen til “mot” siden;
“Vi skal stanse klimaendring og stanse tap av biologisk mangfold…Vi ser at utslippene ikke går ned nok, så vi er nødt å fase ut olje og slutte å lete etter mer olje og gass”
Hvordan erstatter utfasing av olje og gass 170 Twh? - Jeg hørte ingen løsning på energiproblemet der, bare mer problemer? Dersom vi faser ut olje og gass så må vi jo bygge enda mer vindmøller! + vi ruinerer velferdssamfunnet vi har bygget opp samtidig.
Løsningen jeg foreslår er; pump opp olja mens den er verdt noe, bruk alle pengene på å bygge vindkraft, solkraft, vannkraft og kjernekraft (helst thorium), gjerne ikke bare her til lands, men også i utviklingsland der den store befolkningsveksten kommer.
Var faktisk en gutt som heter Sindre som slo den 82 år gamle damen.
Så denne “gjengen” består vel da sannsynligvis av etniske nordmenn.
Ja dette er kids som er i barnevernets varetekt. De har bodd på institusjon i lang tid.
Det sier vel litt, når det må påpekes at det for en gangs skyld ikke er innvandrere som har gjort faenskap?
Sier ikke så mye egentlig. Problemet er at du antok at det var det…
Hvor står det at jeg antok det?
Og hvorfor er det et problem hvis noen antar det?
Alle med åpne øyne ser jo hvor mye kriminalitet som stammer fra en minoritet i landet.
Ja, hva forventer egentlig politikere og justisvesen? Klart folk blir forbanna når sånne ting skjer!
Like greit at disse ungdommene lærer seg at det finnes verre ting som kan skje enn at man blir arrestert av politiet når man skamslår uskyldige mennesker.
Jaja slik lager man om flinke folk med høy moral om til datahackere som selger seg til høystbydene.
Hei biffbacon og velkommen tilbake.
Trist at farn din har blitt syk, det har ikke vært noe solskinnshistorie de helseutfordringene til familien din. Flott å høre at det går så bra med din mor, var ikke det bilde du “tegnet” sist du var på forumet. Ikke minst, svært fornuftig av deg å legge bort flaska =)
Sterk historie. Hva du enn gjør, forsøk å hold deg unna flasken, om nødvendig søk hjelp.
Det kan du gjøre noe med, mor og far son helse er det lite du kan gjøre noe med, spesielt ikke om du havner på fylla, da er du stort sett bare en belastning.
Så brutalt er det.
Jeg ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at det går så godt som det kan.
Heldigvis trenger man ikke lete lenge for å se hva som er galt med SV og virkelighetsoppfatningen dems.
Bounty system. funker som fy ass
Ja, litt som pant…
Dette er viktig å få omgjort!
Mister en egentlig jobben i slike situasjoner eller blir det bare endring i rutiner?
Får lite lyst å bli innlagt på sykehus. Folk som blir operert feil, får fjernet ting, folk som dør. En skulle tro at sykehuset var trygt og sikkerhet var pri 1.