Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Det kommer som regel en etterforskning/undersøkelse avhengig av alvorlighetsgrad.

Dersom rutiner er brudt kan det bli full drapsetterforskning med tiltale. Dersom det er rutinen som er feil er det ofte helseforetaket som får boten/problem.

Slikt bør jo absolutt ikke skje! Er forskjell på en kokkelærling og en i helsevesenet.
Jeg har også endret oppfatning av sykehus nedleggelse i distriktene etter skandalene i Flekkefjord.

Ja. Jeg leste litt mer og forsto at politiet også etterforsker. Trist sak.

Enda en måte tekinvestorer kan rote vekk pengene sine!

5 Likes

Skal de selge funcom og nano aksjer? :innocent:

:face_vomiting: = grønn bj

Interresant case fra ett juridisk ståsted. Skal følge med på denne.
Jeg er usikker på om studenter skal ha tilsyn av overordnet eller om dette er innenfor rammeverket? Jeg antar at det er formildende omstendigheter når vi prater om en student.

Om studenten har opptrådt uaktsomt kan vedkomne i verste fall bli tiltalt og dømt for uaktsomt drap. Strafferammen for dette er 6 år.

Studenten må ikke bli dømt for uaktsomt drap, men studenten kan få bøter om det blir funnet brudd på helsepersonellovens krav om forsvarlig yrkesutøving.

Fikk mail nå om at de første 50 benkene var på plass som rekker til 150 elever, og de har fortsatt halvparten av pengene igjen til del 2. Takk til @Krafer for å ha tipset om dette prosjektet.

2 Likes

Skulle hatt en slik del til terassedøren min, da den sprakk her forleden, så døren hopper utav festet og må manuelt dytte staget inn igjen på plass, for å lukke/åpne døren.

Tips til hvor den kan fåes?

En drill. Med noen metallbor. Så finner du en fin liten stålplate et sted hos en låsesmed eller liknende

1 Like

Nei, den vil fortsatt hoppe utav da, ellers hadde jeg gjort det. Den er oval på toppen, derav “klips” som du ser på den hvite platen, gjør at den ikke hopper utav mm du dytter inn delene med en kniv.

Husk hjelmen, dere som skal ut i den Norske Fjellheimen
05

3 Likes

Hva med å kontakte noen som selger plast dører og vinduer? Legge ved bilde, gjerne med ca diameter og senter senter avstand skruehull.

2 Likes

Denne går sin seiersgang på facebook:

6 Likes

Hvor melder jeg meg på for å få noen Erna-kroner? :smiley:

Om du skal lansere et slikt prosjekt tror jeg ikke du trenger gå til Erna. Tror flere her er villig til å bidra for å se deg i hovedrollen på noe slikt.

1 Like

Alternativt at vi betaler for at @pdx skal slippe?:joy:

1 Like

Det der skulle vi hatt i Norge også.

1 Like

Kjenner deg jo ikke, men sender dere gode tanker i elendigheten. Leukemi?

Få i deg noe god, næringsrik mat - litt blodsukker pleier å hjelpe uansett.

4 Likes

For å kunne være der for dine kjæreste må du først og fremst ta vare på deg selv.
Ønsker deg alt godt❤️

4 Likes