Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Fis og Skiforbundet står ikke høyt i kurs hos meg.
Det får sikkert orden på sakene når de skal til vinterstedet Pataya.

er det noen her inne som har DnB`s fundamentalanalyse av Scatec Solar,-den skulle være tilgjengelig fra mars.

anyone?

:grimacing::crossed_fingers:

Lyst å teste dine kunnskaper?
http://aksjenorge.no/aksjesparing/aksjemarkedet-pa-minutter/aksjequiz/

En av tingene det er verdt å se før man ser for mye på Shapiro etc. på Youtube :slight_smile: https://www.youtube.com/watch?v=sfLa64_zLrU

3 Likes

Kan anbefale Abax. Gps registrerer alt automatisk. Veldig enkelt opplegg.

Men Shapiro er jo den mest hatede personen av Alt right… :wink:

Litt vanskelig å hinte til at man blir Alt righter av å se på han da.

1 Like

Ben Shapiro er jo en konservativ jøde?

2 Likes

:shushing_face::wink:

Er det wetlease?

tror heller release…

:rofl:

Kan være godt å ha en dinosaur i teamet :joy::grinning:

2 Likes

Noen som kan hjelpe meg med å forklare diffen?

Tipper det har med dette å gjøre:

First day of trading exclusive of rights to consideration shares in Adevinta ASA

Historikken er justert for evt utbytte/ spinoff osv i bilde nr 1, Schibsted spinnet ut Adevinta ASA - Eks ble den verdsatt til 85kr, tar du ut 85kr fra kursen i moderaksjen.

Takk @Janno og @Krafer :sweat_smile:

Eventuelt bare være flink til å ha det viktigste offline.

…ellers så fant jeg ut hvorfor motorsykkelen min ikke ville starte idag.

bensinslangen hadde råtnet totalt… :man_facepalming:

min MC er en `86 modell H-D.

:joy::rofl:

:sunglasses:

Forstår ikke denne glorifiseringen av Ødegaard. Journalisten skriver som om Ødegaard blir frarøvet målpoeng av VAR. Han har 6 mål og 6 målgivende i en middels liga. Jeg håper for all del han lykkes, som f. eks Joshua King, men det er et stykke å gå. Noen ganger høres det ut som om spill for A-laget til Real Madrid er rett rundt hjørnet, men det viser hvertfall ikke statistikken. :confounded::confounded:

1 Like

Fra artikkelen: " Men dessverre for Vitesse ble målet, helt korrekt, annullert for offside med minst mulige margin."
Kan jo ikke si at korrekt dømming ødela for han da?

Tenkte det samme, rar vinkling. Ødegaard blir veldig hypet opp, litt som Solskjær, men Solskjær har nå hvertfall levert så langt. Ødegaard ser ut som en med beina godt plantet på jorda da, så forhåpentligvis skaper det ikke noe press.

1 Like