Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Fra artikkelen: " Men dessverre for Vitesse ble målet, helt korrekt, annullert for offside med minst mulige margin."
Kan jo ikke si at korrekt dømming ødela for han da?

Tenkte det samme, rar vinkling. Ødegaard blir veldig hypet opp, litt som Solskjær, men Solskjær har nå hvertfall levert så langt. Ødegaard ser ut som en med beina godt plantet på jorda da, så forhåpentligvis skaper det ikke noe press.

1 Like

Ikke glem deg selv, husk å pleie deg selv så ikke du går på trynet. Kollapser du, da kan du ikke hjelpe noen…
Jeg tenker det muligens kunne vært godt for deg også at dere hadde fått litt bistand av en sykepleier. Kanskje du skulle forsøke å overtale faren din?
Uansett flott at du virkelig står på.
Lykke til videre (ord blir liksom så fattige…)

1 Like

Er ikke mobbing hvis du ikke sier hvem du tenker på

6 Likes

Frikjent for voldtekt av mann

Hadde det vært motsatt, hadde vi vel sagt noe annet. Men med tanke på at de hadde hatt et frivillig seksuelt forhold(ikke kjærester) kan jeg ikke skjønne hvordan skaden skulle vært 200.000kr. Men så vet jeg jo ikke hvordan det er å bli voldtatt da.

Tja, hva skal man si? Om ikke annet er i all fall likhet for loven og likestillingen er ivaretatt. Både menn og kvinner blir frifunnet for slikt over en lav sko.

Der er vi to :slight_smile:

Heldig ikke dama ble gravid da :scream:
Så lenge sex har startet når en er bevisst, så er det greit å fullføre selv om en av partene sovner, er det konklusjonen? Får vente å se om han får oppreisning da. :thinking:

“I den lokale tingretten krevde den fornærmede mannen også 200.000 kroner i oppreisningserstatning”

Her ble det nok litt for mye oppreisning for Nettavisen…

De venter heller på et mirakel enn å åpne lommeboka :face_vomiting::face_vomiting:

I og for seg ikke noe sjokk, den katolske kirken har jo alltid vært finansiert av gaver i form av penger og eiendom

God påske til deg også.
Ønsker deg lykke til, måtte du og dine få en så bra påske som det er mulig etter omstendighetene.

Ønsker deg en god påske også @Baconbiff. Det er ikke så lett å vite helt hvordan man skal respondere på det du opplever, men det gir sterke inntrykk. For mange er det nok veldig surrealistisk og virkelighetsfjernt det du opplever. Det krever en enorm styrke av deg. Men det er nok som du sier, du vil nok ikke merke det ordentlig før det på en måte er over (forhåpentligvis med et positivt utfall). Jeg håper noen er der for deg også da.
Historien din er nok litt fjern for mange. Men mange av oss kan likevel plutselig ende opp i en tilsvarende situasjon. Jeg tror du kommer til å være tilfreds med til slutt at du stiller opp på den måten du gjør for dine nærme.
Jeg vet den dagen kommer for meg også når det gjelder mine foreldre. Selv om jeg har to brødre, vet jeg at det er jeg som må stille opp. Jeg håper jeg klarer det. Livet vil bli satt på vent i en periode, men jeg velger å tro at det er verdt det.
Jeg ønsker deg alt det beste, og håper du kommer bra ut av dette. Jeg setter pris på dine historier, til tross for at det ikke er direkte aksje-relatert.

6 Likes

Fantastisk

1 Like

Har noen sett på denne emisjonen for The Woohoo Company AS? :smile:

Det enkle svaret er vel nei

Disney opererer nå med “Stunt-Roboter”

:robot:

ellers skjedde dette på morgenkvisten…

"En motorsyklist i Østfold var uheldig på morgenkvisten og klarte å havne i søppelrommet på en søppelbil. Føreren skal være oppegående.

Ulykken skjedde torsdag morgen i Engelsvikveien i Østfold, skriver politiet i Øst på Twitter.

Motorsyklisten har kjørt bak en søppelbil og ved en kraftig oppbremsing har han kjørt inn i søppelbilen bakfra og tatt en saltomortale inn i søppelrommet i søppelbilen.

Politiet beskriver motorsyklisten som oppegående etter uhellet…"

:grin:

1 Like

Hei, det er en del som vet en del om solenergi her :slight_smile:
Er det noen som vet noe om teknologien til Onyx Solar?

Transparente solcelle vinduer.
Undres om dette er et “prikke” system der sorte solcelleprikker er nøysomt fordelt.

:scissors::scissors: https://www.onyxsolar.com

Onyx Solar is the world’s leading manufacturer of transparent photovoltaic (PV) glass for buildings. PV Glass is used as a building material plus as an energy-generating device, capturing the sunlight and transforming it into electricity.

Ref bla: The Frame, Dubai.

Ser også at Brite Solar er inne på noe (men den er ikkje mye fin).

Nå er dette private selskap såvidt meg bekjent. Men hvor står dette i det store bildet?

Er det for lite utviklet teknologi?

Eller er det noen andre som holder på med den type utvikling som gjerne ligger bedre an?

Eller finnes det noen børsnoterte selskap vi har greie på som lukter på samme studiet med gode/bedre utsikter?

1 Like