det er ikke størrelsen som betyr noe…det er hva du bruker den til
Jeg måtte jo skryte også, den er nok bare 2-3 ganger så stor😀
Og vi bruker den sjelden, men vi hadde en super tur på mandag tro jeg det var. Vi tar bare småturer til øyer rundt oss og går en tur, av og til fiske/lufte seg, mest det siste😀
Høres hvertfall latterlig ut.
ja,de kan se uskyldige ut,helt til de sier noe…uforskammet!
Karl kjøpte sin første pc og fikk internettforbindelse…
Kom dere hjem derfra,-IDIOTER!
etter flasker,kunne det sett slik ut…
“Solgte en hybelkanin på 15 centimeter for 1,9 millioner,uten megler…”
Jeg poster denne igjen, mener det var @Savepig som postet den for noen dager siden.
Den traff ihvertfall meg!
Prisen er helt på jordet, men tenker man trenger flere sånne leiligheter i byene. Hadde foretrukket delt kjøkken over delt bad da. Eget kjøkken på et så lite rom fordrer jo at sengetøyet lukter bacon etterhvert.
Mmm, bacon…
Syk pris ja. På bøgda får du jo et småbruk med båtplass for de penga…
Tja du vil jo få andre problemer med delt kjøkken. Arealet er jo det samme, så du ender jo opp med dritern på stua. Småkleint å legge en kabel når man har damebesøk.
Forøvrig synes jeg baconlukt>dritlukt
jeg tror de fleste jenter hadde snudd i døren om de hadde sett hvor liten leilighet til eieren var, som akkurat hadde klart å få med seg hjem et kvinnfolk etter en fuktig kveld på by`n.
ikke rart fødselsraten går ned her i landet,-det er jo ikke råd å imponere damene
Snakk for deg sjøl, har romslig enebolig med 4 soverom
Og snart bolig i Spania, hvis Nano får fart på seg
Hjelper ikke når de eneste single i kommunen er i slekta.
blæh…ble oppsagt pga oljekrisen 2016…måtte derfor selge en del aksjeposter,deriblandt Nano,-og vipps der gikk aksjen over hundringsen ukene etterpå
få damer oppe i finnmarksvidda?
Slekt, ikke slekt, poteito potato
Meget trasig @pleximus83 , håper du har kjøpt deg inn igjen da?
Tja her er nok damer,bor litt over 20.000 her i Alta, så noen damer er det jo
kjøpte meg inn i Stenocare,de har da hvertfall produkter de selger til kunder(element 1),pluss at de har samarbeidsavtale med Canntrust(element 2)…alle gode ting er 3,som er suksess?(element 3)
Ok, vet ikke noe om de.
Håper det blir suksess da!