Kilde?
Din naivitet virker grenseløs…
Angående kilde så leste jeg noen interessante artikler om dette for en tid tilbake, men må nok lete litt for å finne linker.
Uansett… hva tenker du om prioriteringen her da, om en skal ta denne “tenk på barna!” målsettingen helt ut? Et IS barn vil koste i størrelsesorden 100 millioner. For dette kunne en hjulpet kanskje 1000 barn til å få et mye bedre liv der de lever! Du er litt av en barnehater du!?
Man kan jo ikke forhåndsinstitusjonalisere alle med traumatiske barndommer, bare i tilfelle.
Alle som kommer fra helvetes forgård både kan og bør man det jo!
Ok.
Helt irrelevant om de er norske statsborgere, uansett hva man mener om det.
Virker som om du hater mer enn meg gitt.
Alle? Uavhengig av statsborgerskap, fra babyer og opp, uavhengig av hva de har gjort eller ikke? Er det ikke individer her? Er det ikke noe håp? Skal vi drite i både norsk og internasjonal lov? Det er ganske farlige meninger du har virker det som.
Fra “spør oss” på VG nyhetsdøgnet:
Har VG sluttet å dekke skyteepisoder i Sverige? Ser at dere har sluttet med det. Lurer på hvorfor?
Hei, Oman! Vi dekker det, men har ikke kapasitet til å skrive en sak hver gang det løsner skudd i nabolandet vårt.
Helt enig. I tillegg burde de hatt sanksjoner på seg. Hvorfor Iran og ikke andre land som bidrar til terrorisme
Uff… jeg lo (av emojisene) og nå har jeg dårlig samvittighet
jeg kan få deg til å føle deg litt bedre ved å si at du tok feil av den…med denne…
https://www.nettavisen.no/nyheter/feiret-150-ar-med-trikken-pa-hysterisk-vis/3423681113.html
javel,her blir det enten en ny " Jamal Khashoggi"-hendelse på norsk jord!..hvis ikke, blir det gjordt tiltak i form av sanksjoner mot norge fra eksterne makter…
Skulle ønske jeg kunne investert mer direkte i ting. Ser på ingen måte at bear apple og bull vix stiger i takt med det underliggende.
Tøft
Når man taper en diskusjon med en fireåring.
Pratet med jentungen om monstre å sånn i dag, å fortalte at det finnes kun i bøker, på film og i drømmer. Hvor jeg da får som svar - øyne drømmer ikke pappa
Daaa blir man svar skyldig kan man godt si…
du må gå dypere…
si at “det du ser,er en illusjon av det dine tanker vil at du skal tro på”.
Får være måte på hvor dypt man kan fortelle en fire åring syntes svaret jeg fikk i dag var litt skremmende og morsomt på samme tid. Det detter jo bare rett ut av de små
ehm…
Der fikk jeg nettopp en sms,om at jeg «ikke kunne behandle den siste betalingen min,oppdater betalingsopplysninger for å fortsette»
Avsender er : «siste»??
Meeget rart,-kikket på konoz.net,og innlogging til Netfliks dukker opp…jeg bruker ikke netfliks!
Phising for å gæmliser til å gi fra seg kredittkortnummeret.