Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

aha…

:thinking:

Kjenner jeg ble litt butthurt @anon21766851

Heldigvis har jeg mye penger på vei det neste halvåret. Kommer definitivt til å trappe skikkelig opp på biotek bare for deg :grin:

PS alle spådommene mine har truffet :smirk: bare sånn for å gni det inn

3 Likes

Haha, jeg vet, det gjør det ekstra sårt!

Godt å høre at butikken går bra, snakkes i en bingotektråd nær deg! :slightly_smiling_face:

1 Like

Just hang in there :heart:

1 Like

“The princess and the Charlatan”

Or

“The two Charlatans”

There I fixed it for you!

“Prinsesse Märtha Louise og Shaman Durek inviterer til en reise i livets mysterier, hvordan komme i dypere kontakt med din indre kraft og øke bevisstheten så du tar fram den egentlige deg uansett hvor du er i livet. Disse kveldene kan det være du vil bli utfordret til å utvide horisonten og få noen verktøy med på veien så du kan komme dypere inn i en forståelse av hvem du er”

searching-for-a-deeper-understanding-of-who-i-really-am

3 Likes

Kirken vil tydeligvis ikke ta imot slike svindlere :smiley:

1 Like

– Folk prøver å få oss til å fremstå som et klovnesirkus, prinsesse Märtha og meg, sier 44-åringen.

Om man legger fra seg alle fordommer, forventninger og erfaringer kan man tro på det de sier. Ja om man gjør det kan man jo også tro på alt annet. Fordommer, forventninger og erfaringer bygger på hverandre og det kommer fra en lang rekke med tidligere erfaringer som man har bygget opp igjennom livet og som forhåpentligvis fører til gode valg. Å legge det bort er å si at man tar feil. De gangene jeg gjør det er når bevis kommer på at jeg tar feil, eller det ser ut som at jeg har tatt feil. Men da er målet å forbedre fordommene, forventningene og erfaringene mine for å kunne ta enda bedre valg. Ikke å bevisst drømme meg bort fra virkeligheten i enda en livsløgn som kanskje fører til gode eller dårlige valg, men det virker heller tilfeldig i forhold til å forsøke å feste seg i egne erfaringer, andres erfaringer og statistikk.

2 Likes

@Paddy80 jeg svarer deg her.
Det er kun 5 år siden City ble straffet på grunn av brudd på reglene, mener det var FFP.
Straffene er jo en vits da!
De burde få som ET MINIMUM utestengelse i noen år fra europeisk cupfotball, nedrykk en divisjon eller to, og noen års kjøpestopp på spillere.
Det må svi skikkelig når noen bryter reglene så grovt.
Litt "snodig " at alle direktørene har null i lønn fra klubben? Men fra “sponsoren” (eierne) i Ethiad?

1 Like

Gratulerer med dagen Tekinvestere! Dessverre er børsen stengt idag, ut å nyte Champagnefrokosten / Tid med familien og barna + + :grin: :norway::norway:

6 Likes

God 17. mai :norway::norway::norway::norway::smile:

4 Likes

God 17 mai til alle ja!
:bouvet_island::bouvet_island::bouvet_island::bouvet_island:

7 Likes

«Help me,I need a Lamborghini»

:face_with_raised_eyebrow:

For en idiot, å angripe Terminator bakfra!
He’ll be back!

1 Like

Hva er trikset? noen som har abbobo?

1 Like

Trikset er vel og selge deg ett abo for å fortelle deg det du allerede vet.

7 Likes

Hmm… det fynket ikke :sweat_smile:

Trikset er, lev et nitrist liv til du er 50… :frowning:

Evnt get rich! :slight_smile:

2 Likes

Får de dette til…skal man se om ikke det blir en liten konvertitt hos meg også.

https://www.hegnar.no/Nyheter/Eiendom/2019/05/Innvandrergruppe-frykter-for-livet-etter-doeden-om-de-tar-opp-boliglaan-med-renter

:man_with_turban:t3:‍♂

:rofl::joy:

Vær grådig, få mer lønn og invester smart. Ganske sikker på at det er mesterplanen i artikkelen.