Det er 97% rabatt på Borderlands: The handsome collection og den ligger nå som #1 på GTS. Når det koster 43kr så blir det solgt “2-3” kopier i timen
Elsker Pondus
Øverli er konge!
er chatten nede hos alle @pdx eller er det bare min? I går var det umulig å få den til på Appen, nå er den gone på pcen og… Hva skal jeg gjør på jobb i dag?
Den er oppe går nå
Er ny chat under testing! Den er rimelig nice. Så bare hold ut litt mer med dagens chat
Ja, tror den kan bli bra, men må flikke en del på den så overgangen ikke blir så stor.
Et par positive ting med den nye chatten:
- Varsler i nettleseren når noen skriver til deg i privat chat
- Scroll opp for å laste nye innlegg
- Mulighet for bots (på sikt)
- Ingen “animasjon” i tittelen på fanen når det kommer nye meldinger
- Mer stabil?
- At den er under aktiv utvikling, så det kanskje kommer flere forbedringer etter hvert
++
Sier du at Liz ikke er en kvinne men en bot! Dypt skuffa!
Oh bots. Jeg har en forretningsplan jeg @pdx.
Sexchattebots.
Vet om et par griser i chaten som greit betaler i dyredommer for det.
Hvis vi skal gjøre som de fleste innen AI nå om dagen så må vi fake det i starten da, så du må nesten ta alle de samtalene selv til vi klarer å lære opp botten
Mener du at vi endelig blir kvitt den irriterende blinkingen i fanen når noen har skrevet i en av chattene?
ikke for å være ekkel ,men…
hvem f*en drikker dette,-og gir til sitt 1 år gamle barn!??
Lurer på hva som står bak eksplosjonen i Sverige i morges?
Man får umiddelbart sine mistanker, men får vente og se hva som kommer fram av informasjon.
En ny verden…
Et spørsmål, hvis USA hadde gått dukken og Kina ble verdens nye økonomiske leder, ville vi da også tatt deres verdisyn på sikt? Og ville vi på sikt fått et overvåkningssamfunn? Hva ville skjedd med USA om de ikke lenger hadde økonomisk makt?
Eeeh, det har vi vel hatt ganske lenge allerede i den vestlige verden?
ingen i verden som kan måle seg med det der…dritskummelt
Snakker om Kina-nivå her Har du sett prøveprosjektene der? Med en verdi knyttet til hver innbygger som går opp og ned utifra hva personen kjøper, gjør og sier. Som så blir inngangsbillett eller blokkade til offentlige goder, tjenester osv. Som f.eks. “du må ha 300 i score eller mer for å bo på dette hotellet” osv.
Noen her som er selvstendig næringsdrivende, og som har søkt om pleiepenger og permisjonspenger ift barn?
Min samboer får oppringing av NAV idag, med beskjed om at jeg må ha en revisor eller regnskapsfører til å bekrefte regnskapet mitt. Noe jeg er dypt uenig i, siden jeg ikke er regnskapspliktig ift de tjenester jeg opererer med i mitt foretak.