…de har det fint ihvertfall
" millionlønn og 101 dagers møteferie om sommeren?
…de har det fint ihvertfall
" millionlønn og 101 dagers møteferie om sommeren?
HAHAHA og så lærerne bare får det stikket helt ut av det blå
Ikke alltid lett å finne premisset blant alle stråmenn og feiltolkninger.
I dette tilfellet var det at MDG sine velgere i Oslo i hovedsak er studenter og single.
Hvis man virkelig er uenig i det så kan man komme med sitt eget syn og gjerne noen argumenter også.
Jeg har et problem med at du fremstiller dine egne meninger som udiskutable fakta, og at alle som er uenige med deg er dumme eller kverulanter som du gjør ditt beste for å latterliggjøre.
Ingen av mdg-velgerne jeg kjenner er noen av delene. Ikke meg selv heller forsåvidt, stemte på dem ved forrige kommunevalg. Ut i fra ditt premiss om at personlig mening=fakta så innebærer det at ingen mdg-velgere er single eller studenter. Ser du svakheten i den måten å resonnere på?
…pga av ei stjålet dukke,så iverksetter de Operation “All Hell Break Loose”
Jeg skjønner ikke at politiet der skal være så aggresive i fremtoningen. Det kan jo ikke være beste måten å få få en fredlig løsning.
Minner meg om da en mann ble nærmest henrettet av klin gale politifolk fordi han ikke klarte å følge svært forvirrende instruksjoner:
det jeg har observert,er at med den aggresive gjengmiljøene politiet der borte er involvert i sin arbeidsdager,-så kjører de denne harde metoden for å virke mest mulig dominerende for å sette ut potensiale kriminelle som tenker å hjøre et dumt trekk…
men det er ikke tvil om at denne metoden blir reagert på av publikum og politiet blir fremstillt som maktsyke osv…
en sjeriff var i media og holdt tale,der han forklarte på oppførselen hos politiet,-de blir regelrett kurset til å utføre politioppdrag på denne måten pga den enorme lave terskelen kriminelle har i å trekke våpen og i verste utfall ta livet av politi som skal beholde ro og orden…
så jeg kan forstå dem litt på politiets side…de er tøffe der borte
Den saken der er så ekstremt stygg. Fyren er shitnervøs, får helt latterlig dårlige kommandoer. så bare BLAAAAMA BLAMBLBAMBLAMB.
Ble ikke han politimannen dømt?
Politimann i USA dømt? Det kan du tro.
Ja, det er jo en “shock and awe” tilnærming som kanskje kan være effektiv for å få bevæpnede gjerningspersoner til å overgi seg. Det tyder bare på total mangel av dømmekraft å bruke det i alle situasjoner.
…krype mens å holde hende oppe…jeg hadde også blitt skutt
jeg har sikkert ikke nevnt dette før…men jeg skal alldri feriere hverken i USA,afrika(pga løver og sånn) og ingen andre type “troende” land.
edit: ble kluss med edit
Kulan med Tromsø, polarbears and stuff
Den videoen er så kvalm at en ikke tror det er sant. Gutten er uskadeliggjort for lenge siden. Allikevel blir han drept og politimannen frikjent? De er stokk dumme i USA!
Ble han mannen drept her i videoen??
Den sluttet mens han krøyp på gulvet.
Og politimannen ikke straffet?
Får mindre og mindre lyst å reise til USA på ferie…
Du kan lese om saken der.