Ja, og de etterlattes uttalelse stusser jeg fortsatt på. Skulle nesten trodd de var betalt for å si noe sånn.
- Det er trist at han søkte asyl i et så fattig og kaldt land som Norge, hvor han ble tatt så dårlig imot.
Ja, og de etterlattes uttalelse stusser jeg fortsatt på. Skulle nesten trodd de var betalt for å si noe sånn.
Wow…
Sønnen blir drept av en innvandrer, og de er sinte på slemme Norge som tok ham så dårlig imot (med trygd, bolig etc. etc. ).
De var sikkert i sjokk da.
Synes egentlig uttalelser fra en sørgende familie er irrelevante. Folk takler sorg på forskjellige måter.
edit: Hørtes litt unødvendig kaldt ut.
Hvorfor tillate nordmenn å få barn, når innvandring er så lønnsomt…
Kan ikke noen legge ned SSB snart?
“Forskerne understreker at dette ikke er en samfunnsøkonomisk lønnsomhetsbetraktning, men en beregning av fiskale virkninger. Derfor er rapporten ikke et argument for å redusere fruktbarheten.”
Les hele saken i hvert fall da.
Var det ikke det jeg gjorde?
Hvorfor [skal staten] tillate nordmenn å få barn, når innvandring er så lønnsomt [for staten]…
Og når vi i tillegg har fått vite at vi redder klimaet med å ikke få barn, hvorfor setter ikke staten foten ned, og tvangssteriliserer hele befolkningen! Så kan staten tjene millioner på klimakvoter til barnløse i andre land!
Det er jo den svenske modellen dette.
Ikke fan! Hvor ellers skal jeg få tak i obskur statistikk på ting for å vinne idiotiske debatter?
“Du sier høns i Hordaland legger 1,4 flere egg pr uke enn høns i møre og romsdal?! Let me SSB that for you.”
Stavanger er plassen å bo vettøh…’
Angela Merkel hadde visst glemt å ta medisinen sin i dag.
huff ja,så det nettopp selv,ser ikke bra ut.
Minner om en annen kjent kvinnelig politiker:
…nå det der skulle hu hatt en for.
er lov til å mobbe hun der litt,-den dama er livsfarlig!
Merkel er nåtidens “Churchill”,det til tross for feilene hun gjorde under flyktningkrisen.
hmm, litt artig
Nåtidens Churchill? Hun er den største katastrofen som har rammet Europa siden 1945.
ok…
gi 5 korte grep om hvor jeg glemmer å nevne.
Endelig en fornuftig stemme i fuzzet rundt denne ungen som preker om dommedag!
Ikke rart VY taper anbud, de har for få direktører. Skjerpings, få inn flere!
49 direktører i det som før var NSB har millionlønn.
Med trykk på FØR!
Det er IKKE i Vy disse direktørene jobber.