Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Ja, og de etterlattes uttalelse stusser jeg fortsatt på. Skulle nesten trodd de var betalt for å si noe sånn.

• Det er trist at han søkte asyl i et så fattig og kaldt land som Norge, hvor han ble tatt så dårlig imot.
4 Likes

Wow…

Sønnen blir drept av en innvandrer, og de er sinte på slemme Norge som tok ham så dårlig imot (med trygd, bolig etc. etc. ).

De var sikkert i sjokk da.

3 Likes

Synes egentlig uttalelser fra en sørgende familie er irrelevante. Folk takler sorg på forskjellige måter.

edit: Hørtes litt unødvendig kaldt ut.

Hvorfor tillate nordmenn å få barn, når innvandring er så lønnsomt…

Kan ikke noen legge ned SSB snart?

4 Likes

“Forskerne understreker at dette ikke er en samfunnsøkonomisk lønnsomhetsbetraktning, men en beregning av fiskale virkninger. Derfor er rapporten ikke et argument for å redusere fruktbarheten.”

Les hele saken i hvert fall da.

Var det ikke det jeg gjorde?

Hvorfor [skal staten] tillate nordmenn å få barn, når innvandring er så lønnsomt [for staten]…

Og når vi i tillegg har fått vite at vi redder klimaet med å ikke få barn, hvorfor setter ikke staten foten ned, og tvangssteriliserer hele befolkningen! Så kan staten tjene millioner på klimakvoter til barnløse i andre land!

2 Likes

Det er jo den svenske modellen dette.

3 Likes

Ikke fan! Hvor ellers skal jeg få tak i obskur statistikk på ting for å vinne idiotiske debatter?

“Du sier høns i Hordaland legger 1,4 flere egg pr uke enn høns i møre og romsdal?! Let me SSB that for you.”

3 Likes

Stavanger er plassen å bo vettøh…’

:wink:

:house:

Angela Merkel hadde visst glemt å ta medisinen sin i dag.

1 Like

huff ja,så det nettopp selv,ser ikke bra ut.

Minner om en annen kjent kvinnelig politiker:

1 Like

…nå det der skulle hu hatt en :trophy: for.

:laughing:

er lov til å mobbe hun der litt,-den dama er livsfarlig!

Merkel er nåtidens “Churchill”,det til tross for feilene hun gjorde under flyktningkrisen.

hmm, litt artig

1 Like

Nåtidens Churchill? Hun er den største katastrofen som har rammet Europa siden 1945.

3 Likes

ok…:face_with_hand_over_mouth:

gi 5 korte grep om hvor jeg glemmer å nevne.

Endelig en fornuftig stemme i fuzzet rundt denne ungen som preker om dommedag!

1 Like

:anger::boom::anger::scream::bomb::anger::anger::boom:

Ikke rart VY taper anbud, de har for få direktører. Skjerpings, få inn flere!

49 direktører i det som før var NSB har millionlønn.

Med trykk på FØR!

Det er IKKE i Vy disse direktørene jobber.