Spennede meny i Pula.
Ta diskusjonen om innvandring i en mer passende tråd, kommer det flere her blir de slettet.
Huff, og så i barnemenyen også da
2 skjermer over hverandre med begge sidene logget inn hadde jeg gjort. Rundt 1k per skjerm og 500 for dual stand. Evnt. 1 skjerm splittet 50/50 med 2 nettlesere
Er det bare meg som opplever at Nordnet suger knallhard eselballe, og logger deg ut hvert fjerde nanosekund?
Det har vært sånn i to uker nå!
Sendte de en melding om det, de “var klar over problemet og jobbet med det” på mandag. How hard can it be??
Har blitt logget ut noen ganger, uten å helt skjønne hvorfor, men det er ikke ofte. Mer problem noen ganger at chart ikke laster inn, og må refreshe. Husker heller ikke at jeg vil ha candlesticks og volum.
Tror jeg må bytte til noe mer oversiktlig og pålitelig. Er Infront Web Trader ok?
Eller er det alternativer, fortsatt handle på nordnet sine nettsider, har det ikke travelt, men liker å ha en del timeframes å se over. (og borsdata.se suger jo balle på OSE med forsinket daglig)
Så en god TA tjeneste med realtime? (pris innen for rimelighetens grenser)
Bruker Infront active trader, 799 i måneden (web trader er sht)
Har ikke hatt noe problemer med den i det siste. TA er ok å gjøre i platformen, men bruker også investing.com for å supplementere.
realtid, lvl 2 dybde og multi screen, bra deal for 799/mnd
Takk, skal bare i webtradern da skjønner jeg.
Prisen er innafor, men hvor mye legger du ut for investing.com pr år i en fornuftig pakke for OSE?
Bruker webtrader, funker fjell
0, bruker gratis versjon med 15m delay, mest for D+ charts. RT bruker jeg Inf til.
Ganske sht imo. Funker sikkert hvis du legger inn trades i bra tid før, men for lesing av bok, raske trades osv. så er den clunky.
Takk for tips, skal se litt på investing.
Tror jeg faktisk Infront kombinert med børsdata.se funker fjell. Daily og kan lagre uendelig med charts tror jeg. (tja, bare 15 i bruk ) Komfortabel med den
Det kan nok stemme, har den mest åpen i fane på jobb for å følge med
hva er det som feiler folk egentlig…
" Servitør slått i hodet av gjest
En servitør har blitt slått i hodet av en gjest på en restaurant på Fridtjof Nansens plass. Vedkomende blør fra hodet, men fremstår ikke som kritisk skadet, skriver politiet i Oslo på Twitter.
– Vi er nettopp ankommet stedet etter melding om en mann som er slått av en gjest, formodentlig med en flaske. Det var veldig mange gjester på stedet, hendelsen skjedde innendørs, sier Sven Kristian Lie ved operasjonssentralen til VG.
Politiet skriver at fornærmede ble slått etter å ha spurt gjerningspersonen om han ville bestille noe. Det oppsto et basketak der begge ble skadet.
– Fornærmede har kuttskader i arm og hode, og er sendt til legevakt med ambulanse. Gjerningspersonen har også kuttskader, og skal avhøres senere, sier avsnittsleder på stedet, Victor Furøy.
Politiet mener det tilsynelatende ikke var noen relasjon mellom de to. Årsaken til angrepet er så langt uvisst, men politiet har avhørt vitner på stedet og har et klart bilde av hva som har skjedd…"
Kjører Infront demo nå. For noen muligheter, alt kan tweakes og justeres Men baksiden er at det er lett å lage mye støy. Litt av en jobb å sette opp når en ikke er kjent med programmet. Tror jeg hiver standardflatene på båten. Uansett, dette var mye mer en jeg hadde forventet.
I et av verdens fremste I-land er det nå stor mangel på livsviktige medisiner som antihypertensiva og diabetesmedisiner (metformin). SLV klør seg i hodet, har elendige hjemmesider som ikke er oppdatert og ingen anbefalinger mhp alternative preparater. Etter min mening skyldes leveranseproblemene at det har gått inflasjon i kopipreparater etter at patenttiden har løpt ut. Det er ingen som pr dags dato som tjener penger på billige generiske prep. Bør patenttiden for viktige og effektive legemidler utvides slik at BP fortsetter å levere?
Hva gjør Kiwi Bob (legende) nå?
Her vinner norske Emil (16) førstepremien på 25,7 millioner kroner
Helt sinnsykt at en ungdom skal få så hinsides mye penger for å SPILLE!!
(Mumle mumle, når jeg var ung osv…)
Like sykt som fotballspillere med millionbeløp i ukelønn?