Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Akkurat som i “gamlelandet”… Ikke rart de føler seg inspirerte!

" 19-åringen er tidligere dømt for to tilfeller av narkotikaforbrytelser, samt at han er ilagt en ungdomsstraff for mishandling, skrev Expressen i går. Den 20-årige kompisen sitter for tiden i varetekt, etter å ha blitt pågrepet med kniv i forbindelse med et mulig tyveri."
Haha fine gutter Asap Rocky og gjengen havnet i bråk med.

2 Likes

Haha, klarer f… ikke å holde seg unna kriminalitet mens de er midt i søkelyset på den mest omtalte kriminalsaken i verden engang.

Herregud for et land Sverige er.

1 Like

Eventuelt så er den en fin bukett med enkeltindivider som er idioter i denne saken.

Noen som har peiling på Chromecast?:slight_smile: Fungert fint her i mange år men plutselig får jeg ikke castet fra YouTube eller Twitch. Dette symbolet dukker ikke opp i Twitch og i YouTube finner den ikke enhet. Går fint å caste fra HBO og Netflix.

Caster du fra samme enhet? Kan de være på forskjellige wifi nettverk?

Castet fra iPad ja. Prøvde installere de to appene på tlf i stedet siden de nå plutselig ikke ville caste fra iPad. Det funka. Men tapper tlf for strøm da jeg tror det hadde vært bedre å la ipadden gjøre den jobben. Deler nemlig nett med alle enheter fra tlf i tillegg. Det har fungert knirkefritt noen år så rart det skulle plutselig kutte ut i Twitch og YouTube på iPad.

Det er vel bare å resette den.

Det måtte jeg gjøre for en liten tid tilbake også.

Prøvde resette og sette opp Chromecast på nytt. Hjalp ikke på problemene jeg hadde.

Finn boblene

8 Likes

Alt som er livsnødvendig blir dyrere og dyrere.

Samme trend i Norge.

2 Likes

Tilknytningsavgift vann Odda Kommune: 133.000
Tilknytningsavgift kloakk Odda Kommune: 177.000

For hytter, vel og merke. Kun avgiften til kommunen. Ekstra for jobben :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

5 Likes

Hvor mye utgifter har kommunen med denne tilknytningen?

1 Like

Blir alltid skeptisk når totalen går opp i et rundt tall. :slight_smile: Her skal kyra melkes.

1 Like

https://www.odda.kommune.no/politisk/ordforeren/

Arbeiderpartiet, partiet for de som ikke har arbeiderlønn…

Hytte i Odda?
:zipper_mouth_face:

Det vet jeg ikke, men tipper det ligger på nivå med eneboliger. De har litt under halvparten så høye gebyr.

Røldal er sykt bra. 5m snø :sunglasses:

1 Like

Såvidt meg bekjent så er taket for tilkobling 175k per boenhet? Er derfor vi aldri kommer til å få offentlig avløp siden det vil koste millioner å få det hit

Er det bare meg som tenker slik forskning burde stanses? Hvorfor gjøre maskinene smartere og mer effektive enn oss? #SkynetisLive

1 Like