Akkurat som i “gamlelandet”… Ikke rart de føler seg inspirerte!
" 19-åringen er tidligere dømt for to tilfeller av narkotikaforbrytelser, samt at han er ilagt en ungdomsstraff for mishandling, skrev Expressen i går. Den 20-årige kompisen sitter for tiden i varetekt, etter å ha blitt pågrepet med kniv i forbindelse med et mulig tyveri."
Haha fine gutter Asap Rocky og gjengen havnet i bråk med.
Haha, klarer f… ikke å holde seg unna kriminalitet mens de er midt i søkelyset på den mest omtalte kriminalsaken i verden engang.
Herregud for et land Sverige er.
Eventuelt så er den en fin bukett med enkeltindivider som er idioter i denne saken.
Noen som har peiling på Chromecast? Fungert fint her i mange år men plutselig får jeg ikke castet fra YouTube eller Twitch. Dette symbolet dukker ikke opp i Twitch og i YouTube finner den ikke enhet. Går fint å caste fra HBO og Netflix.
Caster du fra samme enhet? Kan de være på forskjellige wifi nettverk?
Castet fra iPad ja. Prøvde installere de to appene på tlf i stedet siden de nå plutselig ikke ville caste fra iPad. Det funka. Men tapper tlf for strøm da jeg tror det hadde vært bedre å la ipadden gjøre den jobben. Deler nemlig nett med alle enheter fra tlf i tillegg. Det har fungert knirkefritt noen år så rart det skulle plutselig kutte ut i Twitch og YouTube på iPad.
Det er vel bare å resette den.
Det måtte jeg gjøre for en liten tid tilbake også.
Prøvde resette og sette opp Chromecast på nytt. Hjalp ikke på problemene jeg hadde.
Alt som er livsnødvendig blir dyrere og dyrere.
Samme trend i Norge.
Tilknytningsavgift vann Odda Kommune: 133.000
Tilknytningsavgift kloakk Odda Kommune: 177.000
For hytter, vel og merke. Kun avgiften til kommunen. Ekstra for jobben
Hvor mye utgifter har kommunen med denne tilknytningen?
Blir alltid skeptisk når totalen går opp i et rundt tall. Her skal kyra melkes.
https://www.odda.kommune.no/politisk/ordforeren/
Arbeiderpartiet, partiet for de som ikke har arbeiderlønn…
Hytte i Odda?
Det vet jeg ikke, men tipper det ligger på nivå med eneboliger. De har litt under halvparten så høye gebyr.
Røldal er sykt bra. 5m snø
Såvidt meg bekjent så er taket for tilkobling 175k per boenhet? Er derfor vi aldri kommer til å få offentlig avløp siden det vil koste millioner å få det hit
Er det bare meg som tenker slik forskning burde stanses? Hvorfor gjøre maskinene smartere og mer effektive enn oss? #SkynetisLive