Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Nå blir det VG+ -abonnement her også:
image

1 Like

stor stas i Stavanger i åpningen av de nye tunnelene… :face_with_raised_eyebrow:

kommunen åpnet for folk å ta en titt inne i tunnellen…det er en tunnel folkens :rofl::man_facepalming:

:walking_man::walking_woman::man_with_probing_cane::man_in_manual_wheelchair:

Var fin tur! Tørt og behagelig!

3 Likes

HAHA :smiley:

1 Like

Var ganske morro, ingen merking. De hadde glemt å fortelle folk at man sluttet der man begynte. Og han kølla fra vegvesenet som stod å ga beskjed der man skulle snu hadde vegring mot å snakke med folk.

Men ble fin tur fordeom ;D

Jeg tror man skal være forsiktig med å si at turen går GJENNOM tunellen når man legger opp til at alle skal komme ut i samme ende som man gikk inn!

Skal også sies at de som ville avsluttet turen klatret over et gjerde for å så ende på en sykkelsti,

Menmen viktig med dramatiske overskrifter. Med tanke på hvor surt og fælt vær vi hadde her idag var det igrunn genial tur :smiley:

Vestlandet hadde vært så vanvittig mye bedre om man gravde flere tunneller for fotgjengere og syklister

Definitivt, iallefall om man hadde et lite nettverk av tuneller med dører og trapper slik at man ikke måtte gå 5km for å komme til enden.

Hvorfor ikke grave ned biltrafikken isteden?

Du ikke kjenne det regn inne i bil

Tok meg friheten til å rette på utsagnet ditt

1 Like

Hva med å lage veggene til skjermer så kan man se på video av fjordutsikt inni tunnellene (fra start til slutt)? Hadde vært noe :wink: De kan finansiere det med reklame fra innovasjon norge f.eks.

«Fjords, powered by Pepsi»

Har sett store vegger, trapper og annet tapetsert med små skjermbrikker som settes sammen. Hadde vært fint i tunell. Men vi kan markedsføre turistdestinasjoner i Norge i stedet for Pepsi syns nå jeg :wink: Men ja, du skjønte hva jeg mente der ser jeg

1 Like

Kjendiser? Er jo max 3 stk. jeg har hørt om her…sier sikkert mest om meg.

Er aldri noen selskaper som blir kjøpt ifølge E24. De blir slukt.

Hadde bare all Star Wars vært så bra som dette! :joy:

Er det ingen her som har fulgt Magnus til to VM gull?
Dagen i dag var rå! Prioriterte sjakk framfor åpning av Ryfast, det var en riktig prioritering. Det ble prøvekjøring etter at MC var i mål.

4 Likes

I kjennelsen kommer det frem at mannen samtidig ikke vil forklare hvordan han fikk fatt i narkotikaen eller hva han skulle med den.
Hvorfor ikke?

Det kan være mange gode grunner til det, svarer Høgtun.

No shit Sherlock :sweat_smile: