Vil ønske alle sammen et godt nyttår!
Håper både aksjemessige og personlige håp og drømmer blir virkelighet for alle i 2020
…det er en tunnel!
Det var ikke i tunellen den kjørte seg vill, den kjørte feil på Hundvåg, men det hadde det ikke blitt overskrift og klikk ut av…
Men det sier jo litt om sjåførene som brukes, nå er det både skiltet og alle på Nord-Jæren har hørt om Ryfast…
Siden 2/3 av ryfast annlegget ikker åpent enda er det faktisk litt vanskelig å komme seg frem. er vel en 50 rundkjøringer så forstår godt at en polakk kjører feil.
Det hadde aldri skjedd i virkeligheten
…og enda spør vi oss,hva er egentlig virkeligheten.
Det er ikke vanskelig å komme frem, men å finne frem er åpenbart vanskelig for enkelte.
Framkommeligheten er også strålende, reisetiden er redusert med 1/3-1/2…
Og det før hele anlegget er ferdig. Tenk også når Eiganestunellen er ferdig testa og åpner, blir noe enklere å komme frem på Madlaveien og Løkkeveien.
Hypotetisk:
Sjefen for US Marines, General David H. Berger ble drept av Iranske droner mens han var på flyplassen i Riyadh i saudi arabia…
Hva hadde verden sagt hvis dette hadde skjedd idag?
Eller mer, hva hadde verden/usa gjort i etterkant av noe slikt?
Hva ville USA gjort dersom en av deres ambassader ble angrepet av Iransk-ledet milits?
Svaret fikk vi i dag.
Ballsy move av USA, samtidig viser det at hanskene er av og at alle Iran sine handlinger får konsekvenser. Jeg er dog overrasket over hvor infiltrert irak er av iran
Tror Dr. Phil skulle hatt seg en tur til en doktor eller to selv
Sjarmerende med en bedrift som melker ut de siste kronene fra folk som sliter med å få endene til å møtes…
Hvordan leter du opp/kommer du over slike artikler, som er 11 år gamle?
Den første saken gikk jo nettopp på tv2 hjelper deg, så googlet jeg selskapet og fant dette.
Skjønner! Det viser jo at de sikkert har holdt på sånn siden 2008 da, greit umoralske og ekle folk.
Ja enig!
Inkassobransjen har jo også et dårlig rykte på seg, men jeg mener at folk burde betale tilbake den gjelden de har pådratt seg ellers kunne jo alle levd et luksusliv.
Dette her blir jo litt anderledes. De skal liksom “hjelpe” folk som sliter veldig økonomisk og ender da opp med enda mer gjeld. Siden de skrev under på gjeldsbrev så sniker han også foran alle kreditorene i køen og fikk tvunget igjennom lønnsstrekk. Sikkert heftige renter også, så bare dette ekstra trekket utgjør nok veldig mye.
Fyren var jammen noe av det sleipeste dyret du bare kunne tenke deg
Ikke særlig smart å bruke et sånt selskap uansett, da Nav tilbyr økonomisk rådgiver gratis.
Jeg brukte den muligheten for noen år siden, da jeg hadde en del gamle inkassoer.
De fikk til avtaler med alle, renteme fryst og hele pakka.
Kostet ingenting.