Da er vi to! Det var @megetgod fra funcominvestor-forumet som anbefalte Starbreeze ja. Tror han var rimelig greit all-in i Starbreeze. Var for feig til å kjøpe på 11-12 øre, men kjøpte på 6,70 (etter reverse split) etter at jeg så hvor jævelig bra Steam summer sale gikk for dem. Har ikke angret på den for å si det sånn.
Har solgt ca 40% av det jeg hadde
Husker jeg kjøpte Starbreeze på 0.17 etter Megetgods anbefalinger. Jeg føler også at jeg egentlig skylder ham en øl eller ti
Jeg har faktisk ikke helt oversikt over avkastningen til nå. Jeg stryker noe nuller og tar det sånn ca.
Startet med 400 kr omtrent all in i Funcom i god tid før lego-filmen. Dobblet der, opprettet kontakt med profesjonell megler of flyttet etter hvert hele summen inn der.
Gikk etterhvert tungt inn i STAR samtidig som megler økte formuen min med 20% på et halvt år. Sist jeg sjekket var konto 1600 kr, men STAR har fortsatt tungt opp etter den tid. Får be om ny oversikt fra megler snart.
Men jeg trader tungt, megler sier jeg overtrader. Har også hatt/har posisjoner i SEAM, PHO, EPIS-B, Kitron, EOLUS Vind, Biotec, PCIB, Serodus og noen andre jeg ikke husker navnet på.
Stort sett alle gangene jeg har prøvd meg i Funcom det siste halve året har endt i minus.
Aksjehandel er fremdeles en fersk hobby for meg. Jeg må ærlig innrømme at jeg er glad i høy-risikoaksjer, som har ført til at jeg har investert i to selskaper så langt:
Marerittet Funcom.
Nio/GiG. Kunne ikke gått bedre. Solgte meg ut på toppen, og er nå tilbake inne igjen.
Totalt sett så er jeg i balanse. Ser på det som gratis lærdom!
Er glad jeg ikke har vært med her:
Denne var vanskelig å se skulle tryne slik. Aksje-markedet kan være er et farlig sted.
Spillertallene til TSW på steam har iallfall vært stabile de siste månedene. Hvis man ser på Payday 2 så har jo de gått fra 81k spillere i mars til 13k i mai. Går nok ikke mange månedene før de har færre spillere enn TSW…
Når kommer neste puls tror du? De må være litt taktiske nå som de lanserer Crimewave tror jeg.
Nordic Mining får grønt lys av myndighetene
Verdt å ta en lottopost?
Fikk invitasjon til initial public offering of Hugo Games A/S. De har visst Christiano Ronaldo med på laget og greier. Høres ikke så dumt ut, men jeg er gnien med kontantene nå for tiden.
De skal på Oslo Access og skal hente 35-55 mill. 50 er tegnet allerede. Jeg avstår trolig selv.
Jaja, jeg var visst mer oppdatert i går enn e24 er i dag kl 16. De var tegnet for 50.2 mill i går minst.
Reklameinntekter og in-game shop.
Har ikke lest alt rundt den IPOen, men skeptisk til hugo ja… kan ikke se at de bringer noe orginalt til bordet? Snodig kobling og utnytting av “Ronaldo-merkevaren” også. Men de blir tydeligvis fulltegnet, så kanskje andre som skjønner greia her…?