Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

11 Likes

noen som vet om man må abonnere på papiravisen (Finansavisen) for å kunne få tilgang på eAvisen? uten å betale for hver enkelt avis?

Vet ikke, eg tegnet abb på e avisen, når eg gjorde, så fikk eg også papir utgava, selv om eg egentlig ikke vil den i papirform.

hvor mye betaler du for begge deler?

Er det enn måte å komme utenom papiravisen?

Eg husker ikke helt, må se på fakturaen, da må eg først på kontoret.
Men det er en dyr avis, og eg tror man må abonnere på begge, eller kun papir, uten at eg er helt sikker. Virker jo litt tåpelig.

Ellers synst eg FA er en bra sak å bruke noen kroner på, fleste parten av sidene blar eg kjapt forbi, men det er stort sett 1-2-3 meget interessante artikle i kvar utgivelse, og har mer enn en gang investert på bakgrunn av info gjennom FA.
For min del, FA er ett nyttig verktøy.

4 Likes

Gjør d Onns, du vet hva du skal se etter og kan komme med mye nyttig etter å ha fulgt sb tett. Kjøp noen aksjer også så blir det artigere :+1:vi skal opp og frem nå…

Takk for dine utrolig nyttige bidrag på dette forumet Cagey…

8 Likes

Morgendagens trading tips : Apcl
Etter kveldens melding om farm out, tipper eg denne kan gå 50-100% i morgen, høres vilt ut, men det vil skje.

1 Like

Synes Finansavisens prispolitikk er hårreisende. For å få lov til å kjøpe e-abonnement for 1199,- pr år tvinges du til også å betale 5290,- for papirutgaven. Sprøtt, arrogant og absolutt ikke kundevennlig.

Har sendt klage til hegnarmedia@mediaconnect.no.
Om noen vil gjøre det samme så vær så god.

4 Likes

Er det skal, eller skal ikke ? :smile:

Eg har aksjar pløyet gjennom, var lite som var til nytte for min del

2 Likes

Da startet eg min dag med å sende " klage Mail" også,betaler altså ca 7k i året, det er jo voldtekt på åpen gate.
Eg må ha tegnet abonnement på en dag med flere vellykkede handler, og følt at penger skal aldri bli noe problem :slight_smile:
Eg ønsker jo ikke papir, men vil gjerne ha tilgang kun til eavisen

3 Likes

Ingen årsak! Alltid til tjeneste

:slight_smile:

Bare synd at mine gullkort så raskt blir slettet

Idag var det mangen spennende meldinger, mangen askjer som kommer til å fly idag

1 Like

Følg med på KOG fremover. De ble valgt som leverandør til general dynamics stryker-kjøretøy. Dette kan bli stort

1 Like

Morsomme nyheter siden jeg såvidt var med i en tidlig del av utviklingen av MediumCal. Om det blir noe i nærheten av forrige ‘salgs-hit’ med CROWS II så kan det bli veldig bra.

3 Likes

Moro at du har vært med på starten av dette, @Grimshanks. Jeg tror dette kan bli veldig stort, og det kan bli like stort og større enn crows 2.

Artikkel på e24:http://e24.no/boers-og-finans/kongsberg-gruppen/gjennombrudd-for-kongsberg-gruppen-amerikanerne-vil-ha-denne-nye-vaapenstasjonen/23583872

KOG-aksjen er litt kjedelig. Den lever sitt eget liv, og reagerer ofte lite på store nyheter. Men når det kommer kontrakter på medium cal, så tror jeg det kan bli litt fart.

PS, det er ofte lurt å kjøpe KOG rundt juletider, og selge i mai.

2 Likes

Alltid kjekt med nye kontrakter til KOG siden det da som regel drypper litt på KIT også :wink:

3 Likes

Følg gjerne med på Iox, eg tror den avslutter 2015 over kr 3