Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Da krysser eg av to raketter til, som eg gikk glipp av :

• Thin
  • Nmg ( trudde denne skulle ned mot emi, men caset er for godt )

Håper eg en dag får en god belønning på å sitte i Iox

Ellers er nå Gig i portissen, samen med div små beldningerandre steder

2 Likes

@Onns

neida jeg leser meg opp stadig vekk, holder meg oppdatert!

3 Likes

Også her… Men der er så meget og vælge imellem for tiden syntes jeg :wink:

1 Like

Var med nå en liten tur fra 12.20-14.80, men nå har jeg tatt en pause og lastet opp med taperaksjer i stedet (det er visst sesong for dette) :slight_smile:

4 Likes

Sinnsyk ferd for dei som har vert med på hele Nel turen, ikke veldig mangen ukene siden den ble handlet under kr 2, nå er den rundt 4,6

Godt det er noen som tjener store penger :slight_smile:

3 Likes

Nel er ustoppelig, eg gikk på toget på rundt 4,7 så den snur sikkert nå.
Fuck, eg lurte på kjøp rundt 2, nå nesten 3kr dyrere er eg der, med kun en liten pose lodd

1 Like

For noen raketter vi har vært vitne til i dag. Gledelig jul.

1 Like

NEL er en merkelig aksje, jeg har lurt på når den stopper, når stopper den? Kan den gå i 10, 20, 50?

Eg gikk utigjen, av både Nel og Thin, eg må ta vare på alle små gevinstene så lenge eg sitter såpass nedlastet i Iox som eg gjør.
Tenkte å ta litt Funcom, men ble ingen handler der idag.
Hyggelig utvikling i oljeprisen nå i ettermiddag, for oss gærningene som går mot markedet.
Ellers er det jo en spenstig prising av Nel etterhvert

3 Likes

Turbo investor Kronn :wink:

God jul til alle !!

2 Likes

Med bjellesau spettet skulle det ikke forundret meg om dette bare er begynnelsen. Omdal skriver i dag så tror selv de som ser oljepris ned mot 20 dollar at oljen skal stige på nyåret. Jeg er med gevinst i BWO etter i dag, tror det fortsetter videre i januar. Ellers blir jo Funcom spennende å følge i januar, da blir det sikkert noen teasere. Funcom må få opp kurs skal de kunne kjøre emisjon, spørsmålet er hvor mye de trenger for å produsere de planlagte spillene?! God Jul, vi snakkes sikkert igjen om ikke lenge :smile:

Hehe, eg har mine aksjer eg sitter i over lengre tid, ellers handler det om å få sikre mangen mindre gevinster i påvente av at dei litt større plasseringene etterhvert skal slå ann.
Det blir en del kjappe inn og utganger i div aksjer, noen med hell, andre med katastrofe :slight_smile:

Pr nå har eg saftig porsjon i Iox, og den skal eg sitte i til eg kan heve millioner av kroner i gevinst :wink:

noen som har en posisjon i Vistin Pharma?

Ooops

Etter noen dager på hytta, med begrenset nett tilgang ( glad for det ), så er det vel bare å bruke søndagskvelden på å legge en god strategi for romjulsdagene med lav oms.
Håper forge ukes oljeprisutvikling, fortsetter i ukesstarten, og vertfall drar oss ov 40$ i første omg.
Mangen oljeselskaper ligger BE rundt 40-45 så det ville være avgjørende for videre eksistens for mangen og spesielt gjeldstyngede selskaper.

4 Likes

Kan noen svare meg på hva grunnen til at NEL forsetter oppover?
Er det forhåpninger og gull og grønne skoger?

Skal man bare kaste seg på og så står kursen i 20kroner om ett halvt år fordi olje er ut og fornybar er inn? Er det så jævla enkelt?

Nel er den nye folkeaksjen nå, alle bare må ha den, så da kan den sikkert gå mangen kroner enda, men kan kursen forsvares ?

Eg holder meg unna, men gøy å se at andre kommer til pengene :slight_smile:

1 Like

Det er det jeg tenker også, hvilke verdier har de pr idag. Normalt sett vil Spetalen selge seg ut om litt også, han har for vane og gjøre det…

Er sikkert kjipt å tenek på at eg kunne kjøpt nel nå til mellom 5-6k, når/ om den fortetter dette rallyet fremover, men det får være.

Gig og biotec går ok nå, så da er eg fornøyd.
Hadde det bar løsnet i iox etterhvert ( blir nel prosenter der etterhvert )