2015 ble ett helt utrolig bra år for min del, og mesteparten av kronene har komt på noen elleville uker i høstmørket.
Prosentvis avkastning velger eg å holde for meg selv, da eg nok ikkje ville sagt noe om det om prosenten hadde visst seg med negativt fortegn først. ( da hadde eg vert ferdig ).
Aksjene eg kan trekke frem som heldig og nok en flaks for min del, er :
*Gig
*dolp
*pen
*bird
I funcom ble eg litt for grådig, i Iox kunne eg tatt en stor gevinst, men den sitter eg i ( trader med noe ), til fundamentale ting blir avgjort, denne er lokomotivet i portissen min, og en aksje eg nok kommer til å sitte i en god stund utover året.
Også Apcl gikk eg glipp av stor gevinst grunnet grådighet.
Som eg sa litt om for en tid tilbake, så har eg gjort en del grep med min måte å handle på, dette har vist seg å være gode grep, samtidig som en del flaks har vert inne i bilde.
Noe som har visst seg å fungere greit for min del, er å alltid sitte klar med cash, dersom eg kommer tidlig over viktige nyheter i selskap, da har eg gjort raske inn og utganger, må bare hugse å hoppe av menst monumentet er der.
Eg forventer ikkje at 2016 blir like bra, men om pengene mine vekser iløpet av året, så blir eg fornøyd.
Lykke til med 2016