Klarte å klore til meg en liten post i NEL på 3,71, snitt på 3,88. Synes den ser sterk ut på en ellers møkkadag! IOX har jeg fyllt på litt men har bare snitt på 2,58, fikk ikke napp på bunnfiske til gjengjeld så kanskje olja har rast fra seg i første omgang?
Føler du deg trygg med Seamless i porteføljen etter denne dagens hendelser @holmes?
Jeg har lyst til å kvitte meg med alt utenom min lille post i Natto akkurat nå, og følge med fra sidelinja en liten stund.
Ja, seamless kommer jeg ikke til å selge hvis ikke det kommer noen negative nyheter. Jeg har jo forberedt meg på et bear scenario og bare kjøpt aksjer som jeg virkelig tror på uansett om konjunkturen skulle dabbe av og aksjemarkedet kjøles ned.
Liker ikke børsklima, ute av PHO, Funcom, SF
Igjen kun med putopsjoner i oljeservice og STAR.
Kom meg ut av alle aksjer med 0 tap
04.01.16 - FRO solgt på 25.54
06.01.16 - DNO solgt på 6,040
Ute av gig og Funcom. Satser på en dipp ned så går jeg inn igjen i gig. Tar en større pott i nom og iox også. Idex, kit og nel blir liggende. Øker litt i nel også
Det ble en sur børsdag igår, det ser litt bedre ut idag med olje prisen i pluss, å grønne asiatiske børser.
Men selv om oljeprisen pr nå er i pluss, så er den jo lavere enn for noen dager siden, men såg vi bunnen ?
Nikkei i Tokyo er opp 0,11 prosent
Shanghai 2,80 prosent
Hang Seng i Hongkong stiger 1,22 pro
har resultatene vært så dårlig at vi står foran ett stort fall nå? Jeg tror ikke det. Kina stabiliserer seg? Det trengs imidlertid nyheter formål snu oljetrenden, kommer OPEC på banen snart? Vi trenger noen gode dager så vi tar igjen i gårsdagen. Veldig usikker på hva jeg gjør når, må vel ha noen Funcom snart også? Det er jo positivt at se har sikret fremtiden uansett km det blir utvanning, med sikret fremtid og nye spill som slår an så kan gjerne selskaper dobles i verdi etter emisjon, da er kurs status qou😊
Saltdama på god morgen Norge nå, skal fortelle hvorfor olja er dum…
Eg drakk litt kaffi å så på Tina, llitt små frekk å se på.
Men blodbad blir det ikke, å oljeprisen opp uti 2017 sier ho, tilfeldigvis på dei tidene Iox er ferdig med drilling program i Lla-47, treffer spådommene på oljeprisen da, så er det perfekt timing i forhold til Colombia lisensen alle etterhvert nok vil eie en bit av.
Funcom skal eg nok etterhvert ha, men velger å se ann litt.
Solgte Gig i går, så litt cash er det på knax kontoen min
dere som er iox, hugs å holde hode kaldt nå da, vi vet at det er minimum 2 større aktører som posijonerer seg, ikke sleng aksjene til dei!
Jeg har plutselig ikke mer NEL aksjer, de forsvant på morran med ok fortjenenste på 2 dager Sitte i penga eller gnu på i noe annet? Vurderer Funcom igjen, vil være med på positiv melding!
nel går vel den nå, nok en gang uten meg
nei, her det bare å vente på at Iox tar løst, det burde nærme seg
Starbreeze, er ikke det et spillutviklingselskap? Jeg tenker på eye tracking implementert inni VR-enheter. Mange muligheter her.
Da er jeg nesten tilbake der jeg var :
GIG er jo litt på vei ned så det utnyttes, nel har jeg tanket opp mye mer i. IOX også. IDEX gikk og kraftig tilbake så der var det å hamstre opp, samt at i Funcom tar jeg nå en større gambling pott
Bionor da??? Hoie sier dei trenger 200 mnok, og han kan/ vil ikke delta i en emi, så går kursen opp 25 % ?
hva er det eg ikke forstår?
Det kan hende folk tror at en partneravtale er på trappene, istedenfor den vanlige emisjonen. Og med en partner så kan bionor komme langt.