Kan ikke klage selv. Har dratt en okey årslønn på NOR i år (omtrent dobbbelt så mye som jeg dro hele 2015). Tapte litt på loddene jeg har i Bionor i dag, men er småpenger å regne. Kommer Funcom og Opera også blir det enda hyggeligere.
Nice! Har du tatt gevinst i nor?
Synes sdrl begynner å bli billig
Etter at sdrl ble presentert med kursmålet på kr 1, ble den slettet fra min liste over interessante aksjer
Edit: denne fra des, men var det ikke noen ute i sommer en gang med lav target på den da ?
Noen shortet den vertfall for lang tid tilbake, og fikk mye omtale
Ja, har solgt 85% gjennom uka. Hadde i utgangspunktet en del mer enn jeg var komfortabel med og begynte og bli mye penger, selv om jeg har tro på forlik i forsikringssaken. Tror jeg beholder resten til den er avklart.
Eg eier ingen aksjer i Nor nå, men har tidligere tradet litt i den.
Sett at forsikringsaken blir negativ for Nor, hva sitter Nor igjen med da, som rettferdiggjør dagens pris ?
Nor er vel litt mer som ett veddemål rundt forsikringsaken ?
Kyllingstad kastet seg vel, hvorffor gjorde han det egentlig ?
Var vel ett dårlig valg om han heller kunne fått 10 gangen i forhold til sin utgang ?
Edit : eg tror Nor blir bra for dei som sitter
Ikke så mye men de har iallfall 30% av Djerv Energi AS :
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=391947
Det tror jeg også
Om ikke Kina går på en smell inatt, og oljen fortsetter litt i samme leia som ikveld, så ser vi ose opp 2,5-3 prosent imorgen.
Jaja, kan ikke registrere å ha fått noe skryt for spådommen ang Iox idag, men greit det, den gikk jo bare 10 prosent noen timer etter antagelsen min
Du som kjøpte den opp da eller
Hehe, nei det var det ikke
edit: iox har potensiale til 2,6-2,7 idag
Jef som selger for bondholders, er etter alt å dømme veldig nærme til å være tom nå
edit : oi, rt 2,48
hmm, ble 2,42
Noen som har inngående kunnskap om Vistin Pharma? Leste litt på ho og kikket litt på nettsiden deres og ble genuint interessert
Anbefaler deg å se intervjuet med sjefen på hegnartv
heter det ikke at man ikke har mulighet til å kjøpe girte instrumenter med investeringskonto zero!? betyr det at man ikke kan kjøpe f.eks bear olje? Er det ikke 2x som er standar for bear/bull?
Ja det går nok ikke. Bear olje er en ETN (ikke lov), som ligger kort (ikke lov), med 2x gearing (ikke lov)
Noen som er med på e24 sitt aksje-NM her da?
Jeg er så langt fint i minus og ligger på ~7900 av 8720… yes…
jeg er med men kjøper ikke riktig enda, kommer til å satse på kjøp når det har vært noen dager ned, fordi vi skal trolig ned litt mer ser det ut til Ligger på 561. plass
193 her, men varer nok ikke lenge
@Paddy80 du kan jo shoppe XACT Derivat BEAR om du tror det.
Ja, ser den store majoriteten ikke har handlet noe enda. Var nok lurt
Men satser på at det snur nå. Obx bull!