Tok Funcom, Next, Bird og Bionor i Aksjenm
Høy risiko aksjer, men skal se om det går an å få en grei plassering uten å trade
Tok Funcom, Next, Bird og Bionor i Aksjenm
Høy risiko aksjer, men skal se om det går an å få en grei plassering uten å trade
Enig! Ikke verdt det å bruke masse tid på å trade fiktive posisjoner… ta noen høyrisk lodd og se om de går inn
Jeg meldte meg nettopp på AksjeNM og min portefølje ser nå slik ut:
Jeg er med og kjører på FUNCOM, AXA, VEI, DNO og HUGO.
Satser på topp 50
jeg er med ogsaa, tok nettopp en tusenlapp i gevinst i funcom. Regner med det blir litt opp og ned denne uken?
ta av litt av skummet da vel
Skulle holdt meg til aksjene jeg eier, begge opp over 10%, men man får ikke lov å plassere mer enn 25% eller noe på en aksje
Uansett, plass 80 nå
Plass 31!
Hvorfor tok jeg Bird og bionor, drar ned plasseringen hehe
Nor var skivebom for meg i nm
Hadde jeg hatt min virkelige portefølje hadde jeg ligget på 1.plass
Hehe, vi er på dag 1 av 6 uker i et svært turbulent børsklima
Iox - Canacol som eier 49% av Andes holding, som igjen eier 49% av Iox, hadde før helgen to innside kjøp.
Idag meldt Iox om egf 15 feb, på agendaen : valg av nytt styremedlem, valgkomiteen foreslår Nicolas Acuña fra Canacol som nytt medlem.
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=393506
Enkelte har fryktet emisjon i Iox, men som det fremstår fra agendaen så ber dem ikke om emisjonsfullmakt.
Hadde det vert tema med emi nå, hadde det vel også vert tema med å utstede flere aksjer, som i tilfelle til Funcom
skandale at e24 ikke har annonsert hva man kan vinne i nm
LOL ja! Trodde bare det var jeg som ikke fant det… heder og ære? Jaja tull og tøys uansett…
Har ikke fått laget portefølje i NM enda. Faen! Der hadde jo Funcom vært makset Godt dere gjør det bra i det minste. Vi skulle meldt på et lag. @holmes???
Ja kanskje en TekInvestor gruppe ikke hadde vært så dumt:
Funcom har steget mest av alle aksjene på Oslo Børs i år med 91%, og på andreplass Nor med 77%. PCIB fjerdeplass 38% foran GIG med 31%
Synes vi er flinke til å grave frem gode aksjer her på TekInvestor.
En gruppe i Aksje NM er kun for innbyrdes konkuranse i gruppa (enklere oversikt over hvem som leder etc) og eventuelt kunne måle mot andre grupper (større finansielle aktører etc) noe som selvfølgelig har en “kulhetsfaktor”. Ingen premie til grupper som eventuelt vinner. Var i hvert fall ikke det i fjor.
Edit: opprettet TekInvestor og inviterte holmes, Cagey og Lar$en nå, ettersom de er de eneste jeg vet nick’et til i NM
Om flere vil, så si hva dere heter i NM, så sender jeg en gruppe invite.