Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Den nye “kanten av stupet” er å være i fare for å ikke ha 1000 millioner. :slight_smile:

5 Likes

Skulle ønska eg var på “kanten av stupet” :joy:

5 Likes

……:thinking:

– Vi sjekker ut dynamisk prising. Mot Lyn tester vi ut Veblen-effekten som innebærer at når prisen på en vare stiger, så stiger etterspørsel, som da gir en motsatt virkning enn man vanligvis tror.

image

3 Likes
1 Like

Noen som har tips til eller erfaring med gode solcelle utelys?

1 Like

Tips til aksje investering når tannpirkere i plast forsvinner?

Norske Skog :smiley:

Det har da alltid vært tannpirkere av tre? :see_no_evil:

1 Like

Takk for at du postet at du hadde byttet til fastpris på strøm @Duogdu, forrige strømregning var på 341 kr pga 90 øre fastpris + strømstøtten. Har sikkert spart 3000 kr i måneden fra og med midten av desember. Snublet over artikkelen nedenfor og det ser jo ut til at jeg ikke går i minus i sommer heller…

4 Likes

Godt å se at strømmen vår blir til nytte for europeisk industri da:

Jeg fikk en gigantisk regning på 55 kroner i mars.
Jeg setter til sides strømstøtte da, har til nå 7500 på den kontoen. Det kosta 6250 å bryte fastprisavtale, med nedtrapping på drøyt 90 kroner per måned.
Skal fortsette å sette til sides, bare for moroskyld. Skal finne noe kjekt å bruke de på😊

Edit: skulle ønske både du og jeg gikk i minus til sommeren, vi har nok råd til det….
Men i går var det en enkelttime hvor prisen var nede i rundt 60 øre da……

1 Like

Jeg burde nok regnet på det der, for etter ett år er gebyret på 5170, og jeg hadde spart 12 øre ganger 30000kwt, eller 3600 kr på din avtale. Totalt, så hadde jeg da har et bruddgebyr på 1570 kr. Det er en billig opsjon på en lengre strømavtale.

Jeg hadde dog sett for meg at dette løste seg. Jeg hadde ikke engang tenkt tanken at Putin kom til å invadere Ukraina.

Og ja, til og med niesen min på 20 har høyere strømregning enn meg nå.

Når du sier -satt de til siden-, mener du da i NOK eller BTC? :wink:

HA HA HA HA!
Faktisk NOK denne gang, men nå fikk jeg noe å tenke på!
Det eller TSLA.

“Mann med fastprisavtale satte hele strømstøtten sin inn i Godzillainucoin (finnes sikkert) og er nå verdens rikeste”

1 Like

“Mann med fastprisavtale satte hele strømstøtten X sin inn i Godzillainucoin etter tips på aksjeforumet Tekinvestor, og er nå verdens rikeste. Det er ikke bare denne mannen som ble rik, det samme ble gründeren som grunnla Tekinvestor. Han ler hele veien til banken”

1 Like

Noen som vet om det finnes en app for å streame youtubevideoer som lyd og som kan kjøre i bakgrunnen med låst tlf aka spotify?

Har youtube den funksjonen uten at jeg har funnet den?

Du trenger Youtube premium tror jeg.

2 Likes

Det funker her, bare å sette på en film å låse telefonen, men jeg har premium da.