Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2020-24

Er vel heller hva som skjer når man er skilt som blir relevant på forumet her etter de Biotech-årene vi har hatt nå? :stuck_out_tongue:

5 Likes

Er “heldigvis” verken gift eller skilt, så jeg får boltre meg med det store fradraget fra Nanotapet helt på egenhånd :rofl:

3 Likes

selg ikke boligen helt enda…snart får man “uventet” sjøutsikt… :sweat_smile:


(sånn helt ærlig,så sliter jeg litt i å tro på dette)

1 Like

Fyren er høyt dekorert da. Imponerende.

Skal han ikke få lov å følge sin mamma på sin siste ferd, på grunn av anklager?

2 Likes

Selvfølgelig skal han det. Jeg reagerte kun på hvor fort enkelte blir dekorert i militæret. Er kanskje bias hos meg, lista for slike medaljer er kanskje like høy uansett bakgrunn?

Edit: åh selvfølgelig, noen av medaljene har han fått av dronningen for tro tjeneste. Og jeg som bare får strikkede votter og sokker…

1 Like

Groper sin egen datter, classy gjeng altså :nauseated_face:

Groper? Haha for noe tull. Aldri hatt nærhet til noen eller? Man kommer borti ditt og datt uten at det er med meningen eller har noe å si når man ikke tenker på sånt. Er ikke noe vondt i det.

1 Like

What? Aldri hatt fingrene til faren min i ræva i voksen alder nei

I ræva? Da så vi ikke samme video. Haha, du får sende den andre du har sett tydeligvis :stuck_out_tongue: Eller det går fint egentlig.

Har du noen gang kommet borti rompa til noen når du skal trekke hånden tilbake fra en klem eller etter å ha holdt noen rundt livet? Hvis det er tilfellet bør du ifølge deg selv henges ut med spy-emoji, samt er du en “groper” :stuck_out_tongue:

1 Like

Var ikke spesielt rettet til deg det spørsmålet, mer generelt folks (medias) fokus.

føler på nostalgien der jeg er også en av de som enda bruker :point_down: på tastaturet :rofl:

3 Likes

Er jo det jeg sier, det har aldri hendt meg før nei :sweat_smile:
Jeg er Norsk og kan mine boundaries :stuck_out_tongue:

:man_facepalming:

2 Likes

Hardangervidda 20 sept 2022. #belebu

7 Likes

6 Likes

1 Like

En utrolig spiller og person. Takk for fantastisk tennis. En era er over.

6 Likes

Fra wikien

On April 20, 2022, on a JetBlue flight from San Francisco to Florida, Tyson repeatedly punched a male passenger who was harassing him

:crazy_face::see_no_evil:🫣

2 Likes

Synd å definere Iron Mike pga den hendelsen. Mike gav den fulle idioten noen slappe klask og satt han på plass etter at tullingen køddet med Mike non-stop på flyet. Fyren burde være glad Mike ikke dro til, men kjipt at det ble voldelig.

For meg er Iron Mike neste etter Ali hva angår GOAT. Synd Mike mistet Cus D’Amato så tidlig i karrieren sin. Livet hans hadde nok tatt en helt annen retning med Cus ved hans hjørne i noen flere år. Ble for mye sirkus rundt Mike som tross alt var ung og ikke klar for spotlight utenfor ringer når han ble alene. Mange som utnyttet han.

Tror det er få, hvis noen, som ville holdt ut i tingen lenge med Mike i hans prime.

Synes han har fått skikk på livet nå og virker å ha funnet seg til rette.

Peekaboo!

4 Likes